تاریخ: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۴۵
بازدید: ۷۷
کد خبر: ۳۲۳۲۷۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در نشست هم‌اندیشی فرصت‌های سرمایه‌گذاری مطرح شد؛

فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری باید باعث توسعه پایدار شوند/ زیرساخت‌های مناسب جهت سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری وجود دارد

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان چهارمحال و بختیاری در نشست هم‌اندیشی پیرامون فرصت‌های سرمایه‌گذاری این استان اعلام کرد که فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری باید زمینه‌ساز اساس توسعه پایدار در سطح ملّی باشند.

به گزارش می‌متالز، نشست هم‌اندیشی پیرامون فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان چهارمحال و بختیاری، با حضور مدیران و کارشناسان اداره‌کل صمت و شرکت شهرک‌های صنعتی استان و به میزبانی اداره‌کل صمت برگزار شد.

«فضل‌الله رحمتی» مدیرکل صمت استان چهارمحال و بختیاری، در این نشست گفت: اولویت‌های سرمایه‌گذاری در استان به‌ویژه در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان باید به‌نحوی سامان یابند که به تکمیل زنجیره‌های تولید در همه‌ی بخش‌های صنایع منجر شود.

وی در ادامه افزود: فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری در استان، باید زمینه‌ساز اساس توسعه پایدار در سطح ملّی باشند.

وجود زیرساخت‌های مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در چهارمحال و بختیاری

در ادامه این نشست، «حمید غفاری» مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، برنامه‌ریزی جهت استقرار صنایع، بر مبنای پتانسیل موجود در جغرافیای مناطق مختلف استان است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: خوشبختانه زیرساخت‌های مناسب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، برای جذب سرمایه‌گذاران با سلایق متنوّع، وجود دارد و راهبرد نخست دستگاه‌های هم‌خانواده نیز بر مبنای هم‌افزایی طراحی شده است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده