تاریخ: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۱۹
بازدید: ۳۶۴
کد خبر: ۲۱۱۱۷۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
نماینده مجلس:

مطالبه کارگران معدن منوجان از طریق وزیر صمت پیگیری شد

‌می‌متالز - نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان از پیگیری مطالبات کارگران معدن فاریاب منوجان از طریق وزیر صنعت، معدن و تجارت و دیگر متولیان امر خبر داد.

به گزارش می‌متالز، منصور شکرالهی شامگاه چهارشنبه اظهار داشت: بلافاصله پس از اطلاع مطالبه گری کارگران معدن فاریاب منوجان موضوع را پیگیری کردم.

وی با بیان اینکه مطالبه کارگران معدن فاریاب از طریق وزیر صمت مهندس رزم حسینی، اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه و استاندار کرمان پیگیری شد، اظهار داشت: طی تماس تلفنی با وزیر صمت مطالبه کارگران را منتقل کردم و وزیر صمت دستور دادند تا مدیرعامل معدن فاریاب منوجان صبح پنجشنبه در نشست امور کارگری استانداری کرمان شرکت کنند.

نماینده پنج شهرستان کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، قلعه گنج و فاریاب افزود: تمام تلاش خود را از ابتدای این مشکل تاکنون انجام داده ام تا حقی از کارگران زحمتکش معدن ضایع نشود.

شکرالهی مطالبه کارگران معدن فاریاب منوجان را به حق برشمرد و گفت: در نشست امور کارگری با حمایت‌های وزیر صمت، نماینده قوه قضاییه و استاندار کرمان این مشکل برطرف می‌شود.

نماینده مجلس به حواشی ایجاد شده در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: از ابتدای اطلاع رسانی این موضوع همه موارد را بررسی و رایزنی‌های لازم برای رفع مشکل انجام شد.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) کرمان

عناوین برگزیده