تاریخ: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۵۰
بازدید: ۳۱۷
کد خبر: ۲۱۱۶۹۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت؛

رسولیان مسوول تدوین و اجرای پروژه تقویت خوشه‌های صنعتی و به هم رسانی کسب و کار‌های کوچک و متوسط شد

‌می‌متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران را به عنوان مسئول تدوین و اجرای پروژه تقویت خوشه‌های صنعتی، شبکه سازی و به هم رسانی کسب و کار‌ها با تأکید بر واحد‌های صنفی و بنگاه‌های تولیدی خرد، کوچک و متوسط معرفی کرد.

به گزارش می‌متالز، این حکم از سوی علیرضا رزم‌حسینی «وزیر صمت» به عنوان دستگاه مجری پروژه به علی رسولیان «معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران» ابلاغ شده است.

در این حکم آمده است: نظر به ابلاغ تصویب نامه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و تعیین وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان دستگاه مجری پروژه تقویت خوشه‌های صنعتی، شبکه سازی و به هم رسانی کسب و کار‌ها با تاکید بر واحد‌های صنفی و بنگاه‌های تولیدی خرد، کوچک و متوسط، با توجه به سوابق، توانمندی و تعهد جنابعالی بدینوسیله مسوولیت تدوین و اجرای این برنامه به شما واگذار می‌شود.

وزیر صمت در این حکم تصریح کرد: انتظار دارم با جلب مشارکت و همکاری سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان ها، مدیران و دیگر بخش‌های مرتبط، تکمیل و اتمام این پروژه طبق زمانبندی مقرر محقق شود.

رزم حسینی همچنین خواسته است تا پیشرفت ماهانه امور به طور مستمر به معاونت طرح و برنامه و دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، گزارش گردد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده