تاریخ: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۲۷
بازدید: ۲۱۸
کد خبر: ۲۱۱۸۴۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی:

وزارت صمت با مسوولیت پذیری در مسیر درست پیشرفت قرار گرفته است

‌می‌متالز - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس پیشبرد اهداف و فعالیت‌های وزارت صمت را در مسیر سیاست گذاری صحیح و در راستای تحقق پشتیبانی و مانع زدایی از تولید دانست.

به گزارش می‌متالز، اردشیر مطهری با اشاره به تحولات بزرگ و بهره برداری از طرح‌های عظیم وزارت صمت در چند ماه گذشته، گفت: رویداد‌های بزرگی همچون انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان به شرق و فلات مرکزی و آزادسازی ۶۰۰۰ معدن غیرفعال کشور از جمله تحولات و اتفاقاتی است که با مدیریت و تدبیر وزیر صمت در طول ۸ ماه گذشته به نتیجه رسیده است.

وی با تأکید بر روحیه مسوولیت پذیری و پاسخگویی وزیر صمت خاطرنشان کرد: امروز وزارت صمت در مسیر جهش و رونق واقعی تولید قرار گرفته است، به گونه‌ای که تلاش ها، اقدامات و عملکرد این وزارتخانه برای عموم مردم نیز نماد و نمود عینی پیدا کرده است.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما از وزیر صمت در طول ۸ ماه وزارت انتظار معجزه نداشته و نداریم، اما معتقدیم با وجود همه محدودیت‌ها وزارتخانه در مسیر سیاست گذاری‌های درست و موثر در حال حرکت و پیشرفت است.

مطهری با تأکید بر صداقت و دلسوزی و دغدغه مندی وزیر صمت، افزود: نظارت و برآورد ما به عنوان نماینده مردم در مجلس نشان می‌دهد عملکرد وزارت صمت در دوره تصدی وزیر فعلی مطلوب بوده است و امیدواریم همانگونه که تا کنون زیرساخت‌های بنا شده توسط ایشان دستاورد‌های بزرگی را به همراه داشته، در آینده نیز با توفیق همراه باشد به شرطی که فرصت‌ها و ظرفیت‌های وزیر و وزارت صمت را در راستای موضوعاتی همچون توزیع کالا‌های کشاورزی که ارتباطی با این وزارتخانه ندارد، تلف نکنیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تأکید بر تغییر جدی دیدگاه و ذهنیت خود نسبت به وزیر صمت از روز رأی اعتماد، گفت: مسوولان و شخصیت‌های دولت می‌بایست نسبت به افزایش اختیارات و همچنین ارتقای حمایت‌ها و پشتیبانی‌ها از وزارت صمت اقدام نمایند چرا که به واقع این وزارتخانه گستردگی فعالیت‌های ۶ وزارتخانه را دارد و با وجود اختیارات محدود و موانع زیاد توقع زیادی را نباید از این مجموعه داشته باشیم.

وی در پایان با اشاره به مخالفت خود در روز رأی اعتماد رزم حسینی برای تصدی وزارت صمت، ضمن تقدیر از زحمات و خدمات ارزنده وزارت صمت در ماه‌های گذشته، پشتیبانی و حمایت از وزیری که در مسیر صحیح خدمت رسانی قرار دارد را وظیفه خود دانست و توجه وحمایت بهتر و بیشتر از این وزارتخانه بزرگ را خواستار شد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده