به گزارش میمتالز، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در حاشیه نشست هماندیشی و تقدیر از مدیران گروه روابط عمومی فولاد مبارکه اظهار کرد: مجموعه روابط عمومی فولادمبارکه شعار «روابط عمومیها پشتیبان تولید هستند» را برای سال ۱۴۰۰ تعریف کرده و تمام تلاش خود را در جهت محقق ساختن آن خواهیم داشت.
هادی نباتینژاد با اشاره به تلاش برای همراه شدن با شعار سال ۱۴۰۰ که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال تولید، پشتیبانیها و مانع زداییها نامگذاری شده گفت: با توجه به شعار سال ۱۴۰۰ قرار است ضمن استفاده از ظرفیتهای خلاقانه و بکار گیری همه ابزارها و هم افزایی در فولاد مبارکه، گروه روابط عمومیهای فولاد مبارکه بتواند پشتیبانی مناسبی از حوزه تولید داشته باشد.
وی افزود: ما بر این باوریم که روابط عمومیها در صف مقدم ارتباطات قرار گرفته اند و تصویر بیرونی فضای شرکت و سازمان را ایجاد میکنند، پس باید از تمام توان خود استفاده کرده و تصویر امید آفرینی که شرکتها با تولید آن را خلق کرده اند را برای عموم جامعه به نمایش بگذاریم.