تاریخ: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۳۷
بازدید: ۲۷۱
کد خبر: ۲۱۲۰۷۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

ضرورت تغییر استراتژی در تهیه آهن‌آلات

‌می‌متالز - آیرومارت به عنوان یک مرجع قیمت آنلاین آهن آلات این نیاز مشتریان را به خوبی پاسخ داده است. برای دریافت قیمت روز هر کدام از مقاطع فولادی کافی است به سایت مجموعه به آدرس www.iromart.com مراجعه کنید.

به گزارش می‌متالز، همواره تهیه محصولات فولادی مرغوب با قیمت مناسب، دغدغه بسیاری از مصرف‌کنندگان بوده است. در گذشته، اغلب فروش‌ها به صورت سنتی و حضوری انجام می‌گرفت. اما امروزه به تناسب تغییر شرایط بستر معاملات، نحوه خرید و فروش آهن آلات دستخوش تغییر و تحول شده است. این تغییرات تماما در جهت بهبود تعاملات بین فروشنده و خریدار بوده است.
امروزه اکثر معاملات بازار‌های مختلف، در حال انتقال به بستر وب و دنیای اینترنت هستند. بازار آهن نیز از این قاعده مستثنی نیست و امروزه خرید و فروش‌های فولادی نیز رنگ و بوی آنلاین به خود گرفته‌اند. شیوع ویروس کرونا در سراسر دنیا، موجب سوق بیشتر بازار آهن به سمت فضا‌های اینترنتی شد.

در مقابل اینترنتی شدن خرید و فروش آهن نیز مانند برخی از کسب و کار‌های دیگر، مقاومت‌هایی وجود دارد. برخی از فروشندگان، هنوز هم اعتقادی به فروش اینترنتی نداشته و آن را نشدنی می‌پندارند. اما برخی از تامین‌کنندگان معتبر مقاطع فولادی در کشور، مانند شرکت پیشرو صنعت نفت آسیا با برند تجاری آیرومارت، با قدم گذاشتن در این عرصه، ثابت کرده است که ارائه خدمات در این بازار نیز به صورت آنلاین امکان‌پذیر بوده و حتی در بسیاری مواقع بهتر نیز می‌باشد.

در زمینه فروش آنلاین مقاطع فولادی، بسیاری از شرکت‌ها فعالیت گسترده‌ای دارند که موجب ایجاد فضای رقابتی بین آن‌ها شده است. اما چیزی که اهمیت می‌یابد، نوع و نحوه ارائه خدمات، توسط هر کدام از این منابع است. امروزه خریداران به دنبال فروشگاه‌هایی هستند که خدمات بهتری را در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه دهند. به طور کلی اعتبار معاملات اینترنتی باید به اندازه‌ای باشد که اعتماد خریدار را همانند خرید حضوری جلب نماید.

آیرومارت از فعالین صنعت آهن و فولاد کشوراست که از تامین کنندگان بنام انواع مقاطع فولادی به حساب می‌آید. علاوه بر این، ارائه خدمات از قبیل انبارداری، مشاوره رایگان، برشکاری و تمامی خدمات مورد نیاز مشتریان، در دسته فعالیت‌های این گروه قرار می‌گیرد. تمامی فعالیت‌های این مجموعه به صورت آنلاین و بدون حضور خریدار در محل قابل انجام است.

در یک نتیجه گیری کلی هرچند تغییر بستر معاملات فولادی، از سنتی به مدرن، با چالش‌های بسیاری مواجه است، اما با توجه به ضعف‌ها و نواقصی که در بازار وجود دارد بایستی روند معاملات را متناسب با شرایط روز تغییر داد. در ادامه ضرورت تغییر استراتژی در تهیه آهن‌آلات را بیشتر درک خواهید کرد.

دستیابی به قیمت روز انواع مقاطع در کمترین زمان ممکن

استعلام قیمت روز انواع محصولات آهنی، برای مصرف‌کنندگان، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چرا که اطلاع از قیمت روز آهن، می‌تواند به انتخاب بهترین زمان برای خرید و براورد هزینه پروژه‌ها، کمک کند.

پیشرفت تکنولوژی و دسترسی به اینترنت، موجب شده تا بتوان قیمت انواع مختلفی از محصولات فولادی را در سایز‌ها و برند‌های مختلف، پیگیری کرد. علاوه بر این، امکان مقایسه محصول و نیز نرخ فروش آن‌ها، به راحتی و در کمترین زمان ممکن برای مشتری، فراهم شده است.

آیرومارت به عنوان یک مرجع قیمت آنلاین آهن آلات این نیاز مشتریان را به خوبی پاسخ داده است. برای دریافت قیمت روز هر کدام از مقاطع فولادی کافی است به سایت مجموعه به آدرس www.iromart.com مراجعه کنید.

تنوع برند در انتخاب محصول

در روش سنتی خرید آهن، ممکن است تنوع برند‌ها در محصولات موجود مجموعه، کم باشد. اما در روش مدرن، با چند کلیک می‌توان به محصولات کارخانه‌های مختلف در کشور، در سایز‌ها و ابعاد و استاندارد‌های متفاوت دست یافت. تنوع سبد محصولات فولادی آیرومارت بسیار زیاد است. همین مساله موجب برتری این مجموعه نسبت به بسیاری از منابع تامین‌کننده محصولات فولادی می‌شود.

صرفه جویی در زمان


در گذشته، تمام فرایند خرید و فروش آهن‌آلات صورت حضوری انجام می‌شد. به اینصورت که فرد خریدار باید در محل، حضور می‌داشت تا محصول مورد نظر خود را آنطور که می‌خواهد تهیه نماید؛ بنابراین افراد برای انجام خرید‌های خود، نیازمند صرف هزینه و زمان زیادی بودند.

نکته دیگر در خرید‌های سنتی این است که محدودیت زمانی وجود دارد. به اینصورت که در مدت زمان مشخصی، فروشندگان قادر به پاسخگویی هستند. این امر موجب به تعویق افتادن خرید شما می‌گردد. اما با رونق گرفتن بازار‌های اینترنتی برای افراد، بازه زمانی خرید برای مشتریان گسترده‌تر شده است.

به طور کلی گشت و گذار در بازار آهن برای تهیه مواد اولیه فولادی نیازمند صرف زمان فوق العاده زیادی است. در نتیجه بازار سنتی قابلیت کنترل زمان معاملات را نداشت و نیازمند تغییر بود.

دریافت اطلاعات محصول


همیشه نیاز است تا برای خرید هر کالایی، اطلاعات کافی را درباره آن کسب کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. ممکن است زمان و حتی دانش کافی برای ارائه اطلاعات لازم درمورد محصولات فولادی به تک تک افراد در بازار‌های سنتی وجود نداشته باشد. جهت رفع این مشکل، بسیاری از وبسایت‌ها در کنار محصولاتی که به فروش می‌رسانند، جزئیاتی را درباره آن مقطع، ارائه می‌دهند که نقش بسیار مهمی در کیفیت خرید دارد.

در وب سایت آیرومارت اطلاعات جامع و به روز درباره انواع مقاطع فولادی و راهنمای خرید هر کدام، قرار داده شده است که با مراجعه به آن‌ها، می‌توانید تمامی چیز‌هایی که نیاز دارید تا درباره خریدتان بدانید، دست پیدا کنید.

یکی از مزیت‌های مهم هر سایتی مربوط به پشتیبانی آن است. وبسایت آیرومارت از این نظر نیز بهترین خدمات را به کاربران ارائه می‌دهد. به اینصورت که با ثبت سوالات خود، در کمترین زمان ممکن، پاسخ را دریافت خواهید کرد.

کاهش هزینه‌های جانبی

یکی از مواردی که در خرید‌های سنتی، جزو هزینه‌های جانبی محسوب می‌شود، هزینه رفت و آمد است. برای خرید‌های آنلاین، هیچ محدودیت مکانی وجود ندارد و شما می‌توانید در هر نقطه‌ای از کشور که هستید، سفارش خود را ثبت کرده و در محل مورد نظرتان، بار را تحویل بگیرید. بدون اینکه کمترین نیازی به حضور شما باشد.

دریافت مشاوره آنلاین درباره هر محصول


محصولات فولادی در انواع، سایزها، برند‌ها و استاندارد و جنس‌های مختلفی در ایران تولید می‌گردد. اطلاعات درباره هر کدام از این مشخصات، نیازمند تخصص در این زمینه است. کارشناسان و متخصصان آیرومارت با تکیه بر دانش و تجربه چندین ساله خود در زمینه فروش انواع آهن‌آلات، می‌توانند راهنمای بسیار خوبی برای شما باشند. اطلاعاتی که در زمینه محصولات فولادی به خریداران ارائه می‌شود. می‌تواند امکان انجام یک خرید آگاهانه را برای شما فراهم کند.

برای دریافت مشاوره رایگان پیش از انجام خرید خود، می‌توانید با شماره تلفن ۴۵۳۰۶-۰۲۱ تماس گرفته و تمامی سوالات خود را بپرسید و بهترین و بصرفه‌ترین خرید خود را مطابق با نیازتان انجام دهید.
سخن آخر

گرچه بسیاری از فروشندگان و حتی خریداران مقاطع فولادی به شیوه فروش سنتی عادت کرده‌اند، اما روش آنلاین با ارائه خدمات متنوع و بسیار عالی، جایگاه خود را در بازار‌های مختلف پیدا کرده است.

افرادی که طرفدار خرید و فروش سنتی هستند، یکی از دلایل بی اعتمادی خود به بازار‌های آنلاین را، عدم مشاهده بار، پیش از خرید، عنوان کرده‌اند. این مورد ثابت می‌کند که انتخاب یک تامین‌کننئده خوب، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. تامین‌کنندگان معتبر بازار آهن، ازجمله بازرگانی فولاد آیرومارت، برای این مساله راه حلی را در نظر گرفته و امکان رویت و بازرسی بار را بنا به درخواست مشتری، قبل از انجام معامله فراهم کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری برنا

نظرات بینندگان
آهن رسان
Iran (Islamic Republic of)
تاریخ : ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
الان توی بازار داخلی چقدر محصول وارداتی هست؟
عناوین برگزیده