تاریخ: ۰۶ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۵۰
بازدید: ۳۳۰
کد خبر: ۲۱۵۷۳۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

گزارش بازار بورس امروز یکشنبه ۶ تیر ماه ۱۴۰۰/افزایش ۴ هزار و ۷۴۷ واحدی شاخص کل بورس

‌می‌متالز - شاخص کل بورس امروز بسیار پرنوسان بود؛ به طوری که در ساعات ابتدایی معاملات تا یک میلیون و ۲۳۰ هزار واحد کاهش یافت، اما در ساعات میانی معاملات به یک میلیون و ۲۴۰ هزار واحد رسید و در حالی به کار خود پایان داد که در رقم یک میلیون و ۲۳۸ هزار واحد ایستاده بود.

به کزارش می‌متالز، شاخص کل بورس امروز با ۴۷۴۷ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۲۳۸ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن هم با ۱۴۱۷ واحد افزایش به رقم ۳۸۲ هزار و ۳۲۶ واحد رسید.

معامله گران این بازار ۸۶۰ هزار معامله به ارزش ۷۲ هزار و ۹۱۶ میلیارد ریال انجام دادند.

سرمایه گذاری تامین اجتماعی، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، پتروشیمی جم و پتروشیمی نوری نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل فولاد مبارکه اصفهان و ملی صنایع مس ایران نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس با ۰.۰۹ کاهش در رقم ۱۷ هزار و ۷۶۷ واحد ایستاد که در این بازار ۳۲۷ هزار معامله به ارزش ۲۱ هزار و ۵۷۳ میلیارد ریال انجام شد.
سرمایه گذاری صبا تامین و شرکت آهن و فولاد ارفع نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل صنعتی مینو، تولید نیروی برق دماوند، سهامی ذوب آهن اصفهان و گروه صنعتی میراث فرهنگی نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

منبع:بورس امروز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده