تاریخ: ۰۶ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۰:۳۹
بازدید: ۲۶۳
کد خبر: ۲۱۵۷۳۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
برای سه ماه سال جاری:

سومین بانک بزرگ بورس تراز عملیاتی مثبت ۵۳۷ میلیارد تومانی ثبت کرد

‌می‌متالز - بانک صادرات به عنوان سومین بانک بزرگ بورس با ارائه گزارش عملکرد خرداد و سه ماه سال، قادر به ثبت تراز عملیاتی مثبت ۱۷۵.۳ و ۵۳۷ میلیارد تومانی شد.

به گزارش می‌متالز، بانک صادرات با سرمایه ۱۷.۵ هزار میلیارد تومانی به عنوان سومین بانک بزرگ بورسی، گزارش فعالیت سومین ماه دوره مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۰ را منتشر کرد.

براین اساس، "وبصادر" در دوره خرداد ۲.۸ هزار میلیارد تومان درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی شناسایی و ۲.۶ هزار میلیارد تومان سود سپرده گذاری پرداخت کرده که با این حساب در سومین ماه سال ۱۴۰۰ تراز عملیاتی مثبت ۱۷۵.۳ میلیارد تومانی را ثبت کرده است.

این بانک طی سه ماه سال جاری نیز با کسب ۷.۴ هزار میلیارد تومان درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی و پرداخت ۶.۹ هزار میلیارد تومان سود سپرده گذاری، قادر به ثبت تراز عملیاتی مثبت ۵۳۷ میلیارد تومانی شده است که نسبت به دوره مشابه قبل ۷۹ و ۴۱ درصد افزایش داشته اند.

همچنین مبالغ مندرج در ستون‌های تسهیلات اعطایی و وصولی طی دوره و ستون‌های سپرده‌های دریافتی و تسویه شده طی دوره در برخی موارد شامل اصلاحات و تغییر طبقه بندی است. اطلاعات سه ماهه مربوط به مطالبات از دولت و شعب خارج در جدول موجود نیست.

سومین بانک بزرگ بورس تراز عملیاتی مثبت ۵۳۷ میلیارد تومانی ثبت کرد

سومین بانک بزرگ بورس تراز عملیاتی مثبت ۵۳۷ میلیارد تومانی ثبت کرد

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده