تاریخ: ۰۶ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۰۰
بازدید: ۴۷۷
کد خبر: ۲۱۵۷۵۹
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

ویژگی‌های محصول لوکس مدیران خودرو/ تیگو ۸ پرو کی به بازار می‌آید؟

‌می‌متالز - تیگو ۸ پرو، لوکس‌ترین محصول مدیران خودرو، پس از مدت‌ها انتظار بالاخره قرار است وارد بازار کشور شود؛ این محصول طی چند ماه آینده رونمایی می‌شود. اما تیگو ۸ پرو چه ویژگی‌هایی دارد؟

به کزارش می‌متالز، به لحاظ فنی تیگو ۸ پرواز یک موتور ۲ لیتری توربو به قدرت ۱۷۰ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن در مترو گیربکس ۹ سرعته بهره می‌برد.

همچنین یک موتور ۶/ ۱ لیتری TGDI باقدرت ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن در متر که توان لازم را در اختیار این شاسی بلند ۷ نفره خانوادگی با طولی بیش از ۷/ ۴متر است قرار می‌دهد.

مدیران خودرو تجربه موفقی را باعرضه تیگو ۷ برای رقابت با کراس‌اوور کر‌هایی آغاز کرد و به‌سرعت تیگو ۷ به‌عنوان محصولی شناخته شده موقعیت خود را در بازار تثبیت کرد، حال تیگو ۸ پرو به عنوان برادر بزرگ‌تر از راه می‌رسد تا با شاسی بلند‌های خانوادگی، چون هیوندای سانتافه، میتسوبیشی اوت‌لندر و… به رقابت بپردازد.
ویژگی‌های تیگو ۸ پرو به لحاظ رفاهی و ایمنی متنوع است. رادار نقطه‌کور، سیستم پایداری الکترونیکی، سیستم ضدلغزش، کنترل در سربالایی و پایینی، ۶ عدد ایربگ (جلو- جانبی – پرده‌ای و…) ازجمله امکانات مهم ایمنی این خودرو است.

به لحاظ رفاهی نیز این خودرو دارای امکاناتی، چون سقف پاناروما، دوربین ۳۶۰ اچ دی (باکیفیت بسیار بالا)، صندلی‌های جلو باقابلیت تنظیم برقی و سیستم گرمایش هستند.

همچنین تیگو ۸ پرو دارای ویژگی‌های کول‌باکس و باز شدن برقی صندوق عقب با حرکت پا است که از این محصول یک شاسی بلند مجهز می‌سازد.

همچنین شنیده‌ها حاکی از آن است که مدیران‌خودرو برای لوکس‌ترین محصول خود گارانتی خاص و خدمات ویژه‌ای در نظر می‌گیرد (دنیای‌اقتصاد).

چندی پیش شرکت مدیران خودرو، نماینده رسمی شرکت خودروسازی چری، رسما از ورود خودرو تیگو ۸ پرو به عنوان لوکس‌ترین محصول این شرکت طی چند ماه آینده در ایران خبر داد (دیجیاتو).

قیمت و شرایط فروش اقساطی چری تیگو ۸
شرکت مدیران خودرو تا کنون هیچ قیمتی برای خودروی چری تیگو ۸ اعلام نکرده است. به نظر می‌­رسد این شرکت اکنون در حال آماده‌سازی مراحل رونمایی از چری تیگو ۸ است؛ بنابراین تا زمانی که چری تیگو ۸ رونمایی نشود، نمی­‌توان در مورد قیمت قطعی آن اطلاعاتی کسب کرد.

برای خرید چری تیگو ۸ باید تا زمان رونمایی از آن منتظر بمانیم تا ببینیم شرکت مدیران خودرو برای فروش این شاسی بلند لوکس چه قیمت و چه شرایطی را در نظر می‌گیرد.

آیا این خودرو نیز همانند سایر محصولات شرکت چری که توسط مدیران خودرو مونتاژ شده و روانه بازار خودروی ایران می­‌شود به صورت اقساطی قابل فروش خواهد بود؟ اگر پاسخ مثبت باشد در این صورت مقدار پیش‌پرداخت و اقساط چند ماهه آن در ادامه اعلام می‌شود

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده