تاریخ: ۰۷ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۳۴
بازدید: ۲۵۳
کد خبر: ۲۱۵۸۷۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

حرکت در مسیر درایت و شفافیت در اوج نارضایتی‌ها

‌می‌متالز - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اعلام آمادگی برای کمک به صنایع بورسی خاطرنشان کرد: تمام توان مجلس کمک به صنایع برای رشد و ارتقا بازار سرمایه است.

به گزارش می‌متالز، به گفته عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، بازار بیش از هر چیزی نیاز به اعتماد داشت البته اعتماد از جنس شفافیت و رئیس سازمان بورس جسارت و جرات این را داشت که برای نخستین بار یکبار برای همیشه زمینه شفافیت را برای ایجاد این اعتماد رقم زند.

محسن علیزاده عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس در چهارمین میز صنعت سازمان بورس و اوراق بهادار حاضر شد و گفت: دکتر دهقان دهنوی در اوج نارضایتی‌ها مسوولیت حضور در سازمان بورس را قبول کردند. وی ادامه داد: حضور دکتر دهقان در اوج نارضایتی‌ها با تدبیر و درایت ایشان شرایط حال را رقم زده است تا هم اکنون شاهد آرامش در بازار باشیم.

این نماینده مجلس با اشاره به شرایط مطلوب بازار طی روز‌های اخیر تصریح کرد: بازار بیش از هر چیزی نیاز به اعتماد داشت، البته اعتماد از جنس شفافیت و رییس سازمان بورس جسارت و جرات این را داشت که برای نخستین بار یکبار برای همیشه زمینه شفافیت را برای ایجاد این اعتماد رقم زند. علیزاده با اعلام آمادگی برای کمک به صنایع بورسی خاطرنشان کرد: تمام توان مجلس کمک به صنایع برای رشد و ارتقا بازار سرمایه است.

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

عناوین برگزیده