تاریخ: ۰۷ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۰:۲۸
بازدید: ۴۰۳
کد خبر: ۲۱۵۸۹۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی دوره یک ساله؛

سودسازی "فاسمین" به ۲۰۰۹ ریال رسید

‌می‌متالز - شرکت کالسیمین در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹، افزایش ۱۵۶ درصدی در سود هر سهم و سود خالص و افزایش ۱۷۲ درصدی در سود عملیاتی داشته است.

به گزارش می‌متالز، شرکت کالسیمین با سرمایه ۶ هزار میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

شرکت کالسیمین در دوره یاد شده، مبلغ ۱۲ هزار و ۵۵ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲ هزار و ۹ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۱۵۶ درصدی برخوردار است.

همچنین این شرکت سود ناخالص دوره یاد شده را با افزایش ۱۹۴ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، ۱۰ هزار و ۳۷۱ میلیارد و ۲۸۲ میلیون ریال و سود عملیاتی را ۱۲ هزار و ۵۰۷ میلیارد و ۵۱۹ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود "فاسمین" در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۷۸۵ ریال و سود خالص را ۴ هزار و ۷۱۲ میلیارد و ۷۱۷ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین شرکت کالسیمین در گزارش تلفیقی خود در دوره یک ساله منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ سود هر سهم را با افزایش ۱۷۶ درصدی نسبت به سال گذشته مبلغ ۲ هزار و ۲۳۱ ریال و سود خالص را ۱۳ هزار و ۳۸۸ میلیارد و ۴۷۹ میلیون ریال اعلام کرده است.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

عناوین برگزیده