تاریخ: ۰۹ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۱۳
بازدید: ۳۱۴
کد خبر: ۲۱۶۲۱۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تقسیم سود ۲۵۰ ریالی به ازای هر سهم «فافق»

‌می‌متالز - عزم جدی صنایع مس افق کرمان برای جذب پروژه‌های صنعتی و خدماتی

به گزارش می‌متالز، مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت صنایع مس افق کرمان «فافق» (سهامی عام) به منظور ارائه گزارش عملکرد سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹، روز چهارشنبه ۲ تیرماه ۱۴۰۰ در محل سالن چند منظوره مجموعه گردشگری و پذیرایی پالیز با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

براساس این گزارش، در این مراسم که با حضور مدیران صنعت مس و حدود ۴/۶۶ درصد از سهامداران شرکت تشکیل شد، صورت‌های مالی شرکت شامل ترازنامه صورت سود و زیان و میزان سود سهامدارن شرکت از سوی حضار مورد تصویب قرار گرفت.

زینلی، مدیرعامل شرکت صنایع مس افق کرمان، در ابتدای جلسه از حضور سهامداران در مجمع عمومی قدردانی کرد و اظهار امیدواری نمود: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و تلاش مضاعف، بتوانیم روند رو به رشد بهتری نسبت به گذشته داشته باشیم.

وی حفظ کرامت انسانی، توسعه پایدار، سودآوری و شفافیت مالی و عملیاتی را ارزش‌های اصلی شرکت برشمرد و در ادامه به وجود بیش از ۴۶ قرارداد فعال در شرکت‌های تابعه اشاره نمود و خاطر نشان کرد: در شرکت صنایع مس افق کرمان، عزم جدی برای جذب بیشتر پروژه‌های صنعتی و خدماتی آغاز شده است.

مدیر عامل هلدینگ صنایع مس افق کرمان در بخشی از گزارش عملکرد این شرکت به مجمع عمومی، به اهم برنامه‌های استراتژیک هلدینگ به شرح ذیل اشاره نمود:

توسعه حوزه تامین نیروی انسانی
استفاده حداکثری از کارخانه سولفور سدیم و راه اندازی خط پرک
توسعه ناوگان ماشین آلات در شرکت‌های تابعه
خرید و فروش سهام در کارگزاری‌های استان کرمان
نظارت دقیق بر عملکرد بودجه و بودجه عملیاتی از طریق BI و مدیریت حسابرسی
ساخت پالایشگاه در شهرستان رفسنجان
ساخت دی کلینیک در شهر مس سرچشمه
تکمیل احداث پروژه ساخت ورزشگاه شهدای مس رفسنجان
زمینه سازی جهت ورود برخی از شرکت‌های تابعه به بورس
ورود و بهره برداری از معادن کوچک مقیاس
در ادامه گزارش مالی شرکت توسط ایشان ارائه شد و ایشان عنوان داشت: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته توسط هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه انشاالله به زودی شاهد حضور پر قدرت شرکت در بازار فرابورس خواهیم بود.

در پایان مدیرعامل هلدینگ صنایع مس افق کرمان، از همراهی مدیریت ارشد و معاونان شرکت ملی صنایع مس ایران، صندوق بازنشستگی، هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه و اعضاء هیئت مدیره شرکت صنایع مس افق کرمان، سهامداران شرکت، مدیران ستادی، مدیران عامل شرکت‌های تابعه، اعضاء هیات مدیره شرکت‌های تابعه و کلیه همکاران در شرکت صنایع مس افق کرمان جهت پیشبرد اهداف و آرمان‌های این شرکت، قدردانی و تشکر کرد و اظهار داشت: امیدواریم با همدلی و همکاری همه پرسنل این شرکت، در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها در جهت رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام‌های بلندی برداریم.

پس از ارائه گزارش هیات  

 

مدیره شرکت صنایع مس افق کرمان به مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام و گزارش حسابرس، جناب آقای دکتر شیخ ریاست مجمع در خصوص تقسیم سود سهام، پرداخت مبلغ ۲۵۰ ریال به صورت نقدی به ازای هر سهم، به سهامداران را تصویب نمود. همچنین تعیین حسابرس و بازرس قانونی و تعیین روزنامه کثیرالانتشار از دیگر اقدامات این مجمع بود. بر این اساس به موسسه حسابرسی کاربرد تحقیق (حسابداران رسمی) به عنوان بازرس اصلی و موسسه حسابرسی کوشا منش (حسابداران رسمی) به عنوان بازرس علی البدل برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ از دیگر مصوبات این مجمع بود، در خصوص انتخاب روزنامه کثیر الانتشار نیز مقرر شد روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار و روزنامه کرمان امروز به عنوان روزنامه محلی شرکت در نظر گرفته شود.

لازم به ذکر است شرکت صنایع مس افق کرمان از شرکت‌های تابعه هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه است.

منبع: بورس امروز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده