تاریخ: ۰۹ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۱۶
بازدید: ۴۲۰
کد خبر: ۲۱۶۳۴۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

پیام تبریک مدیرعامل شرکت مس به مناسبت روز صنعت و معدن

‌می‌متالز - دکتر اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پیامی فرارسیدن روز صنعت و معدن را به تمامی دست‌اندرکاران حوزه صنعت و معدن تبریک گفت.

به گزارش می‌متالز به نقل از مس پرس، متن این پیام به این شرح است:

«به نام خدا»

فرارسیدن دهم تیرماه که در تقویم کشور عزیزمان ایران به نام روز صنعت و معدن نامگذاری شده، زمانی است ارزشمند تا یاد و خاطره کسانی که در راه اعتلای صنعت و معدن کشور تلاش کردند را گرامی بداریم و از تمامی دست اندرکاران کنونی این حوزه که با تلاش بی وقفه نه تنها چراغ تولید را روشن نگاه داشتند بلکه به رغم تحریم‌های سخت جهش در تولید را نیز محقق کردند، قدردانی کنیم.

خرسندیم که در آستانه این روز مهم کارنامه این شرکت در سه ماهه نخست امسال نشان می‌دهد که این شرکت تولیدش بیش از پیش افزون شده و بهاری پربار به مدد سختکوشان صنعت مس در تولید و فروش محقق شده و مصمم‌تر از همیشه در پی آن است با بهره برداری از سه طرح مهم توسعه‌ای سالی ماندگار در تاریخ این صنعت ثبت کند.

اینجانب ضمن تبریک این روز به همه فعالان بخش صنعت و معدن، به تلاشگران غیور صنعت مس خسته نباشید می‌گویم و یقین دارم با اتکا به پروردگار متعال، همدلی و مسوولیت پذیری روز‌های روشن‌تری برای بخش صنعت و معدن ایران زمین رقم خواهد خورد.

اردشیر سعدمحمدی
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

منبع: مس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده