تاریخ: ۱۱ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۵۳
بازدید: ۴۰۲
کد خبر: ۲۱۶۵۴۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

چرا سود سهام عدالت هنوز واریز نشده است؟ / نحوه پرداخت سود سهام عدالت تغییر می‌کند؟

‌می‌متالز - مسئولان درباره علت واریز نشدن سود می‌گفتند که چند شرکت حاضر در سبد سهام عدالت سود خود را واریز نکرده‌اند و به همین خاطر پرداخت مرحله دوم سود سهام عدالت ممکن نیست. به نظر می‌رسد که این چند شرکت نمی‌خواهند سود سهام عدالت را واریز کنند و در مقابل قصد دارند معادل سودی که باید بپردازند به هر دارنده سهام عدالت سهم دهند.

به گزارش می‌متالز، مسئولان وعده داده‌اند که مرحله دوم سود سهام عدالت را تا چند روز آینده واریز کنند. مبلغ واریزی چقدر است و آیا بالاخره سود سهام عدالت واریز می‌شود؟

مسئولان قول داده‌اند که مرحله دوم سود سهام عدالت را در روز‌های آینده واریز کنند، پولی که قرار بود چهار ماه قبل واریز شود. برای واریز این پول تا حالا بیش از تعداد انگشتان دست وعده داده‌اند.

در تمام این مدت مسئولان درباره علت واریز نشدن سود می‌گفتند که چند شرکت حاضر در سبد سهام عدالت سود خود را واریز نکرده‌اند و به همین خاطر پرداخت مرحله دوم سود سهام عدالت ممکن نیست.

چند شرکت قصد واریز سود برای دارندگان سهام عدالت را ندارند

در واقع حدود ۵۰ میلیون نفر معطل چند شرکت بودند. در نهایت نیز به نظر می‌رسند این چند شرکت قصد واریز سود برای دارندگان سهام عدالت را ندارند.

پیگری‌ها حاکی از این است که این چند شرکت نمی‌خواهند سود سهام عدالت را واریز کنند و در مقابل قصد دارند معادل سودی که باید بپردازند به هر دارنده سهام عدالت سهم دهند.

به نظر می‌رسد قرار است حدود ۳۰ درصد از ۵۰ درصد دوم پرداخت شود و مابقی به صورت تخصیص سهام در سبد سهام عدالت لحاظ شوند.

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی جماران (جی پلاس)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده