تاریخ: ۱۲ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۳۰
بازدید: ۲۷۳
کد خبر: ۲۱۶۶۶۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۴/۱۲

‌می‌متالز - امروز سهامداران شرکت‌های لیزینگ کارآفرین، قند هکمتان و کارخانجات داروپخش در بورس و معامله‌گران شرکت‌های توکا رنگ فولاد سپاهان، ریل سیر کوثر و داروسازی سبحان انکولوژی در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش می‌متالز، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۱۰ هزار و ۹۲۳ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۴۶ هزار و ۸۴۸ واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۶ میلیارد و ۹۴۴ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۵ هزار و ۴۰۶ میلیارد تومان در بیش از ۹۵۶ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های لیزینگ کارآفرین، قند هکمتان و کارخانجات داروپخش بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های لعابیران، سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان کرمان و فرآورده‌های غذایی و قند پیرانشهر بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۹۸۸ میلیون ورقه به‌ارزش ۳ هزار و ۶۳ میلیارد تومان در ۳۹۷ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۳ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۸ هزار و ۱۱۱ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های توکا رنگ فولاد سپاهان، ریل سیر کوثر و داروسازی سبحان انکولوژی بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های آسیا سیر ارس، تولید و توسعه سرب روی ایرانیان و فرابورس ایران بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده