تاریخ: ۱۳ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۴۹
بازدید: ۲۹۵
کد خبر: ۲۱۶۷۷۲
سرویس خبر : انرژی

برنامه قطع برق در شهر‌های مختلف

‌می‌متالز - قطع دوباره برق موج انتقاد بسیاری از شهروندان ایرانی را به دنبال داشته است. دیشب در اتفاقی نادر برق بخش وسیعی از مناطق تهران قطع شد و گزارش‌هایی از قطع برق در سایر شهر‌های ایران مخابره شد.

به گزارش می‌متالز، کاربران ایرانی در واکنش به این ماجرا از تجربه‌های شخصی خود نوشتند. بعضی نوشته بودند قطع برق وسط پخش فوتبال برایشان آزاردهنده بوده است و برخی دیگر از خاموش شدن کولر‌ها و گرمای کلافه‌کننده نوشتند.

برخی هم از ماندن در آسانسور یا خاموش شدن چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و گیر افتادن در ترافیک سنگین نوشتند. در این میان بسیاری از کاربران ایرانی می‌گویند که قطع برق بدون اعلام قبلی انجام می‌شود، اما وزارت نیرو این موضوع را رد می‌کند و اعلام کرده است که قطع برق در اغلب موارد بر اساس برنامه زمان‌بندی شده قبلی بوده و تنها در برخی موارد که شبکه برق دچار اختلال و خرابی است، قطع برق خارج از برنامه رخ می‌دهد.

بر این اساس وزارت نیرو برنامه زمان‌بندی قطع برق را برای شهر‌های مختلف ایران منتشر کرده است، اما راه دسترسی ساده‌تری نیز طراحی کرده و آن اپلیکیشن «برق من» است که پیش از این برای پرداخت قبوض برق و استعلام مصرف برق و … استفاده می‌شد، اما حالا بنا بر اطلاعات منتشر شده، وزارت نیرو جدول زمان‌بندی قطع برق را هم در این اپلیکیشن گنجانده است.


برای دانلود اپلیکیشن “برق من” می‌توانید با مراجعه به سایت https://saapa.ir/mobile-app نسبت به دریافت نسخه متناسب این اپلیکیشن برای گوشی خود اقدام کنید.

پس از ثبت نام در اپلیکیشن و ورود به آن می‌توانید با انتخاب گزینه «خاموشی» می‌توانید برنامه قطع برق در محدوده سکونت یا محل کارتان را ببینید.

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده