تاریخ: ۱۵ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۰۲
بازدید: ۲۸۱
کد خبر: ۲۱۷۱۵۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بانک دی قدم‌های استواری به سوی تمرکز ارائه خدمات بانکی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر برداشته است

‌می‌متالز - بانک دی با راه‌اندازی گیشه‌های خدمت در ادارات بنیاد شهید در شهر‌های مهم کشور، امضای تفاهم‌نامه ارائه خدمات متقابل با پست‌بانک ایران و توسعه بانکداری الکترونیک، توانسته است قدم‌های استواری به سوی تمرکز ارائه خدمات بانکی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر بردارد.

به گزارش می‌متالز، برات کریمی در نشستی با حضور رؤسای گیشه‌های خدمت این بانک با بیان این مطلب گفت: بانک دی متعلق به خانواده معزز شهدا و ایثارگران است و ارائه خدمت به جامعه حدود چهار میلیون نفری این عزیزان در سراسر کشور یک وظیفه خطیر بر دوش یکایک ما است.

وی افزود: با توجه به مأموریت اصلی بانک دی در خدمت‌رسانی به جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران، هیئت‌مدیره بانک برای تسهیل دسترسی این عزیزان به خدمات، استراتژی تأسیس گیشه در مراکز بنیاد را در پیش گرفت که با حمایت‌های بی‌دریغ مهندس سعید اوحدی، رییس محترم بنیادشهیدو امور ایثارگران در مدت زمان کوتاهی موفق به راه‌اندازی ۷۰ باجه در سراسر کشور شدیم که نتایج مطلوبی برای جامعه هدف در پی داشته است.

کریمی عدم توجه به ظرفیت‌های مشترک همکاری میان بانک دی و بنیادشهید را یکی از عارضه‌های سال‌های گذشته بانک دانست و تصریح کرد: یکی از عارضه‌های موجود در بانک، فاصله میان بانک دی و بنیادشهید بود که در دوره جدید با اقدامات انجام شده در زمینه خدمت‌رسانی به جامعه هدف بنیادشهید از طریق انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با پست‌بانک و راه‌اندازی گیشه‌های خدمت در مسیر افزایش همدلی و هم‌افزایی روزافزون دو مجموعه پیش رفته‌ایم.

وی افزود: علاوه بر تکریم خانواده معزز شهدا و ایثارگران، تقویت ارتباطات و بهبود تصویر برند بانک دی نزد جامعه هدف بنیاد شهید یکی از مأموریت‌های خطیر و استراتژیک گیشه‌های خدمت است که امیدوارم با تعامل مناسب همکاران مستقر در گیشه‌ها با مسئولین بنیادشهید مراکز استان‌ها شاهد تحقق این هدف باشیم.

مدیرعامل بانک دی با اشاره به ساختار نیروی انسانی گیشه‌های خدمت گفت: هدف به‌کارگیری همکاران پیشکسوت در تصدی مسئولیت گیشه‌ها، آموزش و انتقال تجربه و دانش بانکی به نیرو‌های جوان گیشه و تکریم ویژه و شناسایی نیاز‌های جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

کریمی با اشاره به نوع رابطه گیشه با شعبه معین گفت: رؤسای شعب معین گیشه‌ها مسئول مستقیم برطرف کردن نیاز‌های گیشه هستند و تعامل دوجانبه و برگزاری جلسات منظم هفتگی باید در دستور کار این شعب باشد.

در ادامه این نشست، همت‌الله حسین‌زاده، مدیر امور شعب بانک دی هدف از تشکیل این نشست را آسیب‌شناسی مسیر پیشِ‌روی گیشه‌ها دانست و تصریح کرد: آسیب‌شناسی مسائل و مشکلات کنونی گیشه‌ها زمینه را برای هم‌افزایی بیشتر ستاد، شعب معین و باجه‌ها و شناسایی نیاز‌ها و انتظارات جامعه هدف از بانک فراهم می‌کند.

مدیر امور شعب، راه‌اندازی گیشه‌های خدمت را مسئولیت اجتماعی بانک دانست و افزود: راه‌اندازی گیشه‌های خدمت در کنار سایر اقدامات بانک برای تسهیل دسترسی خانواده معزز شهدا به خدمات مالی و بانکی یک اقدام مسئولانه و خداپسندانه است که با استقبال جامعه هدف و مدیران ارشد بنیادشهید روبه‌رو شده است.

وی افزود: در حال حاضر در گیشه‌های خدمت، خدماتی مانند افتتاح حساب، صدور کارت، حوالجات و عملیات ساتنا و پایا انجام می‌شود و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در آینده نزدیک تشکیل پرونده تسهیلاتی هم به خدمات گشیه‌ها اضافه خواهد شد.

حسین‌زاده با اشاره به نقش گیشه‌ها در تحقق اهداف عملیاتی شعب معین گفت: بر اساس هدف‌گذاری صورت‌گرفته، هر گیشه باید در تحقق پنج درصد اهداف شعبه معین خود فعال باشد که این امر مستلزم گسترش دامنه بازاریابی گیشه‌ها برای مشتریان خارج از جامعه هدف نیز هست.

وی در پایان افزود: در حال حاضر یک رئیس گیشه و یک متصدی در ساختار گیشه‌ها وجود دارد که با توجه به عملکرد گیشه می‌توان تعداد متصدیان را افزایش داد که در این زمینه، اولویت با جذب نیرو‌های جوان از خانواده معزز شهدا و ایثارگران است.

در پایان این نشست رؤسای گیشه‌های خدمات بانک دی به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

منبع: بورس امروز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده