تاریخ: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۳۲
بازدید: ۹۶۸
کد خبر: ۲۲۰۰۱۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سود سهامداران سکرما کی پرداخت می‌شود؟

‌می‌متالز سود سهامدارانی که تا سقف ۷ میلیون سهم شرکت را دارند از تاریخ اول شهریور ۱۴۰۰ تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ قابل پرداخت می‌باشد.

به گزارش می‌متالز، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت گروه صنایع سیمان کرمان راُس ساعت ۱۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ برگزار گردید و صورت‌های مالی شرکت برای سال منتهی به ۱۳۹۹/۹/۳۰ و گزارش فعالیت هیئت مدیره مورد بررسی و تصویب مجمع قرارگرفت، سود خالص این شرکت ۱۲۲ میلیارد و ۶۳۹ میلیون تومان به تصویب رسید که معادل سود ۱۲۳۷ ریالی به ازای هر سهم بود. با این حال سکرما سودی معادل ۱۱۰۰ ریال به سهامدارانش می‌دهد.

از این رو، برخی از سهامداران صنایع سیمان کرمان در بخش صدای سهامدار نبض بورس از خبرنگاران این سایت خواستند که پیگیر دلیل زمان واریزی سود سهام سکرما باشند.

اطلاعیه‌ای بر روی سایت کدال مبنی بر زمانبندی پرداخت سود دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ منتشر گردید که براساس آن سود سهامدارانی که تا سقف ۷ میلیون سهم شرکت را دارند از تاریخ اول شهریور ۱۴۰۰ تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ قابل پرداخت می‌باشد و سهامدارانی که دارای بیشتر از ۷ میلیون سهام شرکت هستند از اول مهرماه ۱۴۰۰ تا ۳۰ مهرماه ۱۴۰۰ میتوانند سود خود را دریافت نمایند.


سود سهامداران سکرما کی پرداخت می‌شود؟

خوانندگان محترم می‌توانید در صورت مواجهه با هر مشکلی از طریق واتس‌اپ (این لینک) ۰۹۲۲۲۳۷۵۵۹۱ برای صفحه «صدای سهامدار» پیام بفرستیدو مشکل خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: نبض بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده