تاریخ: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۷:۳۶
بازدید: ۱۱۰
کد خبر: ۳۲۲۱۰۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تقسیم سود ۳۱۰ تومانی «سفید»

‌می‌متالز - در مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت سیمان سفید شرق، ۹۰ در صد کل سود تقسیم شد و به هر سهم ۳۱۰ تومان تعلق گرفت.

به گزارش می‌متالز، مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت سیمان سفید شرق برای سال منتهی به ۱۴۰۲/۳/۳۱ با حضور سهامداران و هیات مدیره برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در مجمع امروز «سفید» علیرضا نصیری، مدیرعامل شرکت سیمان سفید شرق، سیاست‌ها و برنامه‌های بخش فروش را بدین شرح بیان کرد: عرضه سیمان از طریق بورس کالا، توسعه بازار‌های صادراتی و تنوع بخشی بازار‌های هدف، بازاریابی و فروش کلینکر، انجام تحقیقات بین‌المللی به منظور بالا بردن اطلاعات روز از صنعت سیمان در سایر کشور‌ها و استفاده از تجربیات و دانش، افزایش دانش و مهارت پرسنل فروش.

وی به فرصت‌ها و تهدید‌های پیش‌روی شرکت نیز به این شرح اشاره کرد: بازار بزرگ مصرف داخلی، برنامه‌ریزی دولت برای ایجاد رونق در بازار مسکن، تعدد مقاصد صادراتی و امکان استفاده از معافیت‌های مالیاتی و حمایت‌های صادراتی، امکان نفوذ در بازار از طریق پیشگامی در افزایش آگاهی مشتریان نسبت به محصولات و برند شرکت، افزایش جذابیت بازار‌های صادراتی با توجه به افزایش نرخ ارز و معافیت مالیاتی از اهم فرصت‌های این شرکت است.

سهم رقبا در بازار داخلی:

تقسیم سود ۳۱۰ تومانی «سفید»

در انتهای مجمع عادی سالانه «سفید»، تقسیم سود ۹۰ درصدی معادل با ۳۱۰ تومان به ازای هر سهم مورد تصویب سهامداران قرار گرفت. همچنین موسسه دش و همکاران به عنوان حسابرس اصلی و موسسه حافظ گام به عنوان حسابرس علی‌البدل و روزنامه خراسان به عنوان روزنامه کثیرالانتشار انتخاب شدند.

منبع: صدای بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده