تاریخ: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۱۳
بازدید: ۲۷۱
کد خبر: ۲۲۰۰۹۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با افزایش ۲۱۸ واحدی؛

آیفکس سبزپوش از تعطیلات بازگشت

‌می‌متالز - در جریان معاملات امروز، (دوشنبه، چهارم امرداد ماه) شاخص کل فرابورس با افزایش ۲۱۸ واحد به رقم ۱۹ هزار و ۲۶۷ واحد رسید.

به گزارش می‌متالز، برپایه معاملات سومین روز هفته فرابورس ایران، بیش از ۲ میلیارد و ۷۵ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۱۷۷ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال دادوستد شد.

در جریان معاملات امروز فرابورس ایران، بیمه پاسارگاد با ۸۵ واحد، شرکت پتروشیمی زاگرس با ۳۶ واحد، شرکت سنگ آهن گهر زمین با ۳۲ واحد، پتروشیمی مارون با ۲۷ واحد و شرکت پتروشیمی تندگویان با ۲۲ واحد بیشترین تاثیر مثبت بر رشد شاخص را داشته اند.

در مقابل شرکت صنعتی مینو با ۱۷ واحد، شرکت سرمایه گذاری صبا تامین با ۱۵ واحد، شرکت فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال با ۱۰ واحد، بیمه کوثر با ۵ واحد و شرکت تولیدات پتروشیمی قائدبصیر با ۴ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

همچنین، شرکت نفت ایرانول و شرکت نفت پاسارگاد با ۵ درصد، شرکت افرانت و شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان با ۴.۹۹ درصد، شرکت ذوب آهن اصفهان و شرکت بهمن دیزل با ۴.۹۸ درصد، شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران با ۴.۹۵ درصد بیشترین افزایش قیمت را داشته اند.

از سوی دیگر، شرکت فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال با ۱۱.۷۱ درصد، شرکت تولیدات پتروشیمی قائدبصیر با ۵ درصد، شرکت داروسازی کاسپین تامین با ۴.۹۶ درصد، شرکت کی بی سی با ۴.۹۵ درصد و شرکت صنایع بهداشتی ساینا با ۴.۸۴ درصد بیشترین کاهش قیمت را داشته اند.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده