تاریخ: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۴۱
بازدید: ۲۷۷
کد خبر: ۲۲۰۲۵۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با حضور معاون وزیر جهادکشاورزی انجام شد:

بررسی زمینه‌های توسعه سامانه بازارگاه نهاده‌های کشاورزی

‌می‌متالز - موارد توسعه‌ای سامانه بازارگاه محصولات و نهاده‌های کشاورزی با حضور معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی و مدیرعامل بانک کشاورزی بررسی شد.

به گزارش می‌متالز، جلسه بررسی موارد توسعه‌ای در سامانه بازارگاه محصولات و نهاده‌های کشاورزی روز سه شنبه ۲۲ تیرماه با حضور دکتر مرتضی رضایی معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی، روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی و مدیران و کارشناسان حوزه بانکداری الکترونیک و بانکداری شرکتی این بانک برگزار شد.

توسعه و ارتقای قابلیت‌های سامانه بازارگاه محصولات و نهاده‌های کشاورزی با توجه به موفقیت این سامانه در عرصه تجارت الکترونیک و نقش موثر آن در تسهیل مبادلات نهاده‌های کشاورزی، توزیع هدفمند نهاده‌ها برای کنترل قیمت فرآورده‌های گوشتی و ایجاد بازاری هدفمند و مطمئن برای عرضه کنندگان، از بدو راه اندازی در دستور کار بانک کشاورزی قرار داشته است.

بر اساس این گزارش، بازارگاه محصولات و نهاده‌های کشاورزی، سامانه عرضه بهینه، استاندارد و مستقیم نهاده‌های کشاورزی در محیطی مدیریت شده برای دسترسی آسان خریداران و بهره برداران نهایی به محصولات کشاورزی با قیمت مصوب و مدیریت شده است که بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده با وزارت جهاد کشاورزی، در قالب این سامانه مبادلات نهاده‌های کشاورزی بین وارد کنندگان با خریداران و بهره برداران نهایی، با سهولت بیشتری امکانپذیر است.

این گزارش می‌افزاید: سامانه بازارگاه محصولات و نهاده‌های کشاورزی با دانش، تخصص و تجربه کارکنان بانک کشاورزی و با توجه به ظرفیت‌ها و زیر ساخت‌های بانک کشاورزی در حوزه بانکداری الکترونیک، طراحی و راه اندازی شده و در ستاد بانک کشاورزی، شماری از کارشناسان متخصص، در حال پایش، گزارش گیری، راهبری ورفع ایرادات احتمالی هستند.

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

عناوین برگزیده