تاریخ: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۵۸
بازدید: ۲۷۹
کد خبر: ۲۲۰۲۵۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل بانک کشاورزی:

سامانه بازارگاه در نوع خود، کاری جدید و دستاوردی بزرگ است

‌می‌متالز - نشست بررسی راهکار‌های بهبود خدمات سامانه بازارگاه و تبادل نظر درباره ارتقای عملکرد این سامانه، با حضور نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی و سازمان بازرسی کل کشور در بانک کشاورزی برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، در این جلسه که با حضور غلام عباس ترکی معاونت نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور، مرتضی رضایی معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی، امید گیلانپور معاون توسعه صنایع تبدیلی و کسب و کار‌های کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی، کریم احمدی صومعه رئیس مرکز اطلاعات و ارتباطات وزارت جهاد کشاورزی، مدیران و کارشناسان بانک کشاورزی و شرکت گسترش فناوری‌های نوین در بانک کشاورزی برگزار شد، روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک اظهار داشت: تلاش برای ایجاد سامانه بازارگاه با هدف ساماندهی وضعیت تامین و توزیع نهاده‌های دامی از سه سال پیش توسط بانک کشاورزی با همیاری دستگاه‌های مرتبط آغاز شد و امروز تعداد کثیری از فعالان بخش کشاورزی در آن مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: سامانه بازارگاه در نوع خود، کاری جدید و دستاورد بزرگی است که علاوه بر جنبه مدیریتی و تنظیمات، مستقیما یک سامانه بزرگ تجارت الکترونیک برخط است که با کمترین مشکل، با قابلیت شفاف سازی و پایش تمام مراحل کار در حال خدمت رسانی است و مرتبا به روز رسانی و ارتقا داده می‌شود.

این گزارش می‌افزاید: در این نشست، نحوه عملکرد سامانه بازارگاه، امنیت این سامانه، امکانات سامانه، تعداد کاربران فعلی، حجم معاملات و ... تشریح و درباره راهکار‌های بهبود و توسعه خدمات، تبادل نظر شد.

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

عناوین برگزیده