تاریخ: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۴۹
بازدید: ۳۴۱
کد خبر: ۲۲۰۵۱۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
حل معضل گرانی سیمان با تدبیر مسوولان؛

قطعی برق یا عدم نظارت؛ علت گرانی سیمان! / تصمیم کارخانه سیمان پیوند برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت

‌می‌متالز - معاون کارخانه سیمان پیوند گفت: آمار فروش را به دستگاه‌های مربوط اعلام می‌کنیم تا بتوانند بر آن‌ها نظارت داشته باشند و ما نسبت به سود توسط عاملان فروش هیچ دخالت و تصمیم گیری نخواهیم داشت.

به گزارش می‌متالز، فرهاد فرهادی اظهار کرد: تنها دلیل کمبود سیمان قطع برق است، روز شانزدهم تیرماه معاون اول رییس جمهور جلسه گرفتند و برق کارخانجات سیمان کامل قطع شدند به همین دلیل در استان کمبود سیمان بوجود آمد.

معاون کارخانه سیمان پیوند خاطرنشان کرد: چند روز قبل توانستیم برخی مسوولان را برای برقراری برق مجاب کنیم به همین جهت در شرایط فعلی روزانه به میزان ۲ هزار کیسه تولید می‌کنیم که پس از آن تصمیم گرفتیم ارسال سیمان به مازندران را قطع کنیم و عرضه مستقیم سیمان از درب کارخانه برای مصرف کنندگان واقعی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه مشکل اصلی ما قطعی برق است، افزود: اگر برق کارخانجات وصل شود در کمتر از یک هفته مشکل حل خواهد شد و این مشکل را اعلام نکرده اند تا چه زمانی ادامه دار خواهد بود.

فرهادی در خصوص افزایش بی رویه قیمت سیمان در گلستان نیز، ابراز کرد: ما مسوول این هستیم با پروانه ساختمانی سیمان‌ها را به مردم برسانیم، مسوول قیمت خارج کارخانه نیستم چرا که دستگاه‌های نظارتی دیگر باید بر روی این موضوع نظارت داشته باشند.

معاون کارخانه سیمان پیوند گفت: آمار فروش را به دستگاه‌های مربوط اعلام می‌کنیم تا بتوانند بر آن‌ها نظارت داشته باشند و ما نسبت به سود توسط عاملان فروش هیچ دخالت و تصمیم گیری نخواهیم داشت.

منبع: گلستان ما

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده