تاریخ: ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۳۰
بازدید: ۳۰۰
کد خبر: ۲۲۰۶۱۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رئیس انجمن حمایت ازحقوق مصرف کنندگان زنجان:

تخلفات بازار سیمان به شدت در زنجان افزایش یافته است

‌می‌متالز - امیری، رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان زنجان گفت: تخلفات در بازار سیمان به شدت در استان زنجان افزایش یافته است و باید جلوی تخلفات گرفته شود.

به گزارش می‌متالز، مظاهر یوسفی امیری به مشکل کمبود سیمان در بازار استان زنجان اشاره کرد و گفت: این استان دو واحد تولیدی سیمان دارد، اما در بازار با کمبود سیمان مواجه است.

وی با بیان اینکه ما قدرت اجرایی نداریم، اظهار کرد: ما تنها در امر نظارت فعال هستیم و باید با افرادی که بازار را ناامن می‌کنند برخورد شود.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان زنجان گفت: تخلفات در بازار سیمان به شدت در استان زنجان افزایش یافته است و باید جلوی تخلفات گرفته شود.

امیری تأکید کرد: با فعال شدن فعالیت دو کارخانه سیمان در استان طی روز‌های آینده شاهد عرضه سیمان در استان خواهیم بود و در این میان تخلفات هم در این صنعت کاهش می‌یابد.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت خودسرانه سیمان در استان درست نیست، گفت: باید افزایش قیمت سیمان در استان قانونی و با مصوبه باشد.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان زنجان با بیان اینکه افزایش قیمت سیمان هنوز به‌صورت رسمی ابلاغ نشده، ولی در بازار زنجان قیمت‌ها خودسرانه افزایش یافته است، یاد آور شد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان متولی رسیدگی به وضعیت بازار است، اما نظارت‌ها کافی نیست.

منبع: تحلیل بازار

عناوین برگزیده