تاریخ: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۹:۳۰
بازدید: ۴۰۵
کد خبر: ۲۲۱۹۳۹
سرویس خبر : اجتماعی

آخرین آمار‌ها از سامانه سجام

‌می‌متالز - بررسی آمار افرادی که در سامانه سجام ثبت‌نام کرده‌اند، نشان می‌دهد که تهرانی‌ها همچنان در صدر این لیست قرار گرفته‌اند و بیش از ۱۸ هزار تهرانی، در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش می‌متالز، تازه‌ترین آمار‌ها نشان می‌دهد که در تیر سال جاری، تعداد ۸۹ هزار و ۱۲۰ ثبت نام از سوی سرمایه‌گذاران حاضر در بازار سرمایه در سامانه «سجام» صورت گرفته و تعداد احراز هویت شده‌ها نیز با عبور از ۱۱۲ هزار سهام دار در این ماه به ۱۱۲ هزار و ۲۶۳ مورد رسیده است.

بر این اساس، در خرداد سال جاری تعداد ثبت‌نام در سامانه سجام ۷۶ هزار و ۲۱۴ و تعداد احراز هویت شده‌ها نیز ۱۰۱ هزار و ۱۶۵ مورد بوده است.

استان‌هایی که بیشترین و کمترین ثبت‌نام را داشتند

طبق این گزارش، تعداد نفرات ثبت نام شده در سامانه سجام هر استان حاکی از آن است که پنج استان تهران با ۱۸ هزار و ۸۸۰ مورد، اصفهان با ۶۳۸۷ مورد، خوزستان با ۶۲۵۳ مورد، کرمان با ۶۲۲۷ مورد و خراسان رضوی با ۵۷۸۹ مورد در صدر بیشترین ثبت‌نام شده‌ها در کل کشور قرار دارند.

از سویی دیگر بر اساس آمار‌های منتشر شده، پنج استان ایلام با ۵۵۵، کهگیلویه و بویراحمد با ۵۶۴، چهارمحال و بختیاری با ۶۵۲، خراسان جنوبی با ۶۷۰ و سمنان با ۷۰۲ مورد در انتهای لیست کمترین ثبت‌نام شده‌های در بین سایر استان‌ها قرار دارند.

این درحالی است که در خرداد هم تهرانی‌ها با ۱۶ هزار و ۶۶۱ مورد در صدر لیست ثبت‌نامی‌ها در سجام ایستاده بودند.

سامانه سجام «سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان» به نشانی WWW.SEJAM.IR، برای الکترونیک کردن و خودکار کردن فرآیند جمع‌آوری و مدیریت اطلاعات مشتریان است و عملیاتی شدن این سامانه باعث افزایش دقت، سرعت و بهره‌وری در زمینه جمع‌آوری اطلاعات و ارائه خدمات عمومی و مهم‌تر از همه، یکپارچگی سامانه‌های اطلاعاتی شده است.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده