تاریخ: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۰۵
بازدید: ۹۲۳
کد خبر: ۲۲۰۶۹۲
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

زمان پرداخت سود به سهامداران «فملی»

‌می‌متالز - مجمع‌ عمومی عادی سالیانه شرکت مس به منظور تصویب صورت‌های مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ تاریخ ٢٩ تیرماه سالجاری برگزار شد و در این مجمع با موافقت سهامداران ٢٨ تومان به ازاء هر سهم سود تقسیم شد. در همین راستا شرکت مس زمان پرداخت سود نقدی مربوط به عملکرد سال مالی منتهی ۱۳۹۹ را به سهامداران را اعلام کرد.

به گزارش می‌متالز به نقل از مس پرس؛ در اجرای مصوبه مجمع‌عمومی عادی سالیانه شرکت ملی صنایع مس ایران به تاریخ ۲۹ تیرماه ۱۴۰۰ به اطلاع سهامداران می‌رساند برنامه پرداخت سود سهام فملی بدین شرح است: سود نقدی مصوب مجمع عمومی عادی سالیانه ۱۴۰۰/۰۴/۲۹ متعلق به سهامداران حقیقی که مراحل ثبت نام خود را در سامانه سجام تکمیل کرده‌اند؛ از تاریخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به حساب بانکی معرفی شده در سامانه سجام واریز می‌شود؛ بنابراین به سهامدارانی که تاکنون در سامانه مذکور ثبت‌نام نکرده‌اند؛ توصیه می‌شود قبل از موعد مقرر نسبت به تکمیل مراحل ثبت‌نام خود اقدام کنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: سهامداران حقیقی غیرسجامی و تمامی سهامداران حقیقی که مطالبات سنوات گذشته خود را دریافت نکرده‌اند (اعم از سجامی و غیرسجامی)؛ می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ با مراجعه به یکی از شعب بانک تجارت در سراسر کشور مطالبات خود را دریافت کنند. قابل ذکر است اعلام کدبورسی از سوی سهامدار به شعبه بانک و همراه داشتن اصل و تصویر کارت ملی ضروری است.

همچنین سهامداران حقوقی که تعداد سهام آن‌ها تا ۹۹,۹۹۹,۹۹۹ سهم بوده است نیز می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ ضمن معرفی کتبی نماینده خود به یکی از شعب بانک تجارت؛ مدارک ذیل را نیز به همان شعبه ارائه دهند تا نسبت به واریز تمامی مطالبات آن‌ها به حساب معرفی شده‌شان اقدام شود. اعلام کدبورسی از سوی سهامدار به شعبه و همراه داشتن اصل و تصویر کارت ملی نماینده سهامدار، کپی روزنامه رسمی مربوط به آخرین تغییرات مدیران صاحب امضاء و تأییدیه کتبی شماره حساب بانکی از شعبه مربوطه الزامی است.

بر اساس این گزارش سهامداران حقوقی که تعداد سهام آن‌ها بیش از ۹۹,۹۹۹,۹۹۹ سهم بوده نیز لازم است ضمن معرفی شماره حساب بانکی خود؛ تأییدیه بانک مربوطه را به آدرس دفتر امور سهام شرکت ارسال کنند تا مطالبات آن‌ها ظرف مهلت قانونی به حساب بانکیشان واریز شود.

همچنین لازم به ذکر است کلیه سبدگردان‌ها (بدون توجه به تعداد سهام) نیز می‌توانند شماره حساب بانکی مربوط به واریز سود سهام سبد‌های سرمایه‌گذاری را (طبق قرارداد سبدگردانی) به امور سهام شرکت اعلام کنند تا نسبت به واریز سود سهام اقدام شود.

در پایان قابل توجه است تأییدیه شماره حساب بانکی سهامداران حقوقی باید توسط فردی که در دفتر بین بانکی معرفی شده است؛ امضاء شده باشد. همچنین وکلای سهامداران برای دریافت مطالبات موکلین خود لازم است علاوه بر کارت ملی، اصل و تصویر وکالتنامه معتبر خود را به شعب بانک تجارت ارائه کنند.

نکته حایز اهمیت اینکه سهامداران لازم است با مراجعه به سایت شرکت به نشانی WWW.NICICO.COM ضمن ثبت‌نام در پرتال سهامداران؛ آدرس پستی و شماره تلفن تماس خود را ثبت یا ویرایش کنند.

منبع: مس پرس

زمان پرداخت سود به سهامداران «فملی»

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده