تاریخ: ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۰:۵۶
بازدید: ۳۵۰
کد خبر: ۲۲۰۵۹۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
۲۸ تومان برای هر سهم:

نحوه پرداخت سود سهامداران حقیقی و حقوقی "فملی" اعلام شد

‌می‌متالز - شرکت ملی مس، جزئیات پرداخت سود ۲۸ تومانی به هر سهم را برای سهامداران حقیقی و حقوقی اعلام کرد که از ۱۷ مرداد آغاز می‌شود.

به گزارش می‌متالز، در پی برگزاری مجمع سالانه شرکت ملی مس برای تصویب صورت‌های مالی سال مالی منتهی به اسفند سال گذشته در ۲۹ تیر، مقرر شد برای هر سهم ۲۸ تومان کنار گذاشته و توزیع شود.

برهمین اساس، طبق اعلام "فملی"، سهامداران حقیقی می‌توانند از ۱۷ مرداد با ثبت نام در سامانه سجام از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی، سود سهام را دریافت کنند تا در همان تاریخ به حساب اعلامی واریز شود. سهامدارانی که در سجام ثبت نام نکرده و یا مطالبات سنوات گذشته را نگرفته اند هم می‌توانند از ۱۷ مرداد با مراجعه به یکی از شعب بانک تجارت، اقدام به دریافت مطالبات کنند. با اعلام کد بورسی و در دست داشتن اصل و تصویر کارت ملی، سود سهام سهامداران به حساب واریز خواهد شد.

علاوه بر این سهامداران حقوقی مالک تا ۹۹ میلیون و ۹۹۹ هزار و ۹۹۹ سهم نیز از تاریخ فوق ضمن معرفی کتبی نماینده به یکی از شعب بانک تجارت و همچنبن با ارائه کپی روزنامه رسمی مربوط به آخرین تغییرات مدیران صاحب امضاء و تاییدیه کتبی شماره حساب بانکی از شعب مربوطه می‌توانند مطالبات سنواتی را دریافت کنند.

سهامداران حقوقی دارای کمتر از ۹۹.۹ میلیون سهم هم باید ضمن معرفی شماره حساب بانکی، تاییدیه بانک مربوطه را به آدرس دفتر امور سهام شرکت ارسال کنند تا مطالبات این گروه هم طی مدت قانونی به حساب واریز شود.

همچنین کلیه سبدگردان‌ها (بدون توجه به تعداد سهام) شماره حساب بانکی مربوط به واریز سود سهام سبد‌های سرمایه گذاری را (طبق قرارداد سبدگردانی) به امور سهام شرکت اعلام کنند تا واریز سود سهام صورت گیرد.

تاییدیه شماره حساب بانکی سهامداران حقوقی باید از سوی فردی که در دفتر بین بانکی معرفی شده امضاء شده باشد. همچنین وکلای سهامداران برای دریافت مطالبات موکلین، لازم است علاوه بر کارت ملی، اصل و تصویر وکالت نامه معتبر را به شعب بانک تجارت ارائه کنند.

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده