تاریخ: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۹:۵۳
بازدید: ۶۴۱
کد خبر: ۲۲۱۹۹۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

جزئیاتی از بورس امروز ۱۸مرداد / کدام نماد‌های بیشتر معامله شدند؟

‌می‌متالز - امروز بازار سهام با تحرکات مثبت آغاز به کار کرد. شاخص کل بورس با چهار هزار واحد مثبت و ۰٫۲۹ درصد رشد در کانال یک میلیون و ۴۲۱ هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش می‌متالز، امروز بازار سهام با تحرکات مثبت آغاز به کار کرد. شاخص کل بورس با چهار هزار واحد مثبت و ۰٫۲۹ درصد رشد در کانال یک میلیون و ۴۲۱ هزار واحد قرار گرفت. امروز شاخص هم‌وزن هم با دو هزار واحد مثبت و ۰٫۵۰ درصد رشد در محدوده ۴۰۹ هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات هم امروز در نیم ساعت ابتدایی معاملات به ۸۳۶ میلیارد تومان رسید.جزئیاتی از بورس امروز ۱۸مرداد / کدام نماد‌های بیشتر معامله شدند؟

بر خلاف دیروز که بازار با عرضه نماد‌های شاخص‌ساز رو به رو شده بود، اما امروز با شروعی متعادل و با گرایشات مثبت کار خود را آغاز کرده است.

بر اساس نقشه بازار امروز بیشتر گروه‌های بورسی سبزپوش شدند. البته گروه بانکی و سرمایه‌گذاری امروز یک دست منفی هستند.

همچنین دیروز بعد از انتشار خبر افزایش سرمایه فخوز این نماد معاملاتی با صف خرید همراه شده و روندی مثبت و متعادل را می‌گذراند. امروز دیگر نماد‌های گروه فلزات اساسی هم مثبت و سبزپوش هستند.

نماد‌های خودرویی هم چند روزی است که تحرکات منفی دارند و با عرضه رو به رو شدند. خودرو، خساپا و خنصیر از نماد‌های منفی این گروه هستند.

گروه نماد‌های شیمیایی هم با گرایش مثبت و متعادل همراه شدند. اما برخی از نماد‌های شگویا، آریا، تاپیکو، شارا و شفارس روندی منفی، اما متعادل را دارند.

منبع: تحارت نیوز

عناوین برگزیده