تاریخ: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۳۲
بازدید: ۳۲۱
کد خبر: ۲۲۲۲۲۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تغییرات قیمت سکه و طلا در بازار

‌می‌متالز - دبیر اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز سه‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ به دلیل بالا رفتن نرخ ارز در بازار‌های داخلی، شاهد افزایش قیمت سکه و طلا هستیم.

به گزارش می‌متالز، نادر بذرافشان با بیان اینکه امروز انس جهانی با افت ۴ دلاری، ۱۷۳۴ دلار قیمت گذاری شده است، افزود: در بازار داخلی بدلیل نوسانات نرخ ارز قیمت سکه و طلا افزایش داشت به طوری که قیمت سکه سکه تمام ۴۰ هزار تومان، نیم سکه و ربع سکه ۵۰ هزار تومان و طلای ۱۸ عیار نیز حدود ۵ هزار تومان افزایش یافت.

وی ادامه داد: هم اکنون قیمت سکه طرح جدید ۱۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، قیمت سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و سکه گرمی دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

قیمت ارز در بازار

امروز نرخ ارز در بازار با افزایش اندک همراه استُ برهمین اساس قیمت دلار ۲۶ هزار تومان و هر یورو ۲۹ هزار و ۸۰۰ تومان فروخته می‌شود. این در حالیست که نرخ تعیین شده در بازار متشکل ارزی برای هر دلار ۲۵ هزار و ۳۱۶ تومان، نرخ فروش در صرافی‌ها ۲۵ هزار و ۵۶۹ تومان، همچنین نرخ یورو در این بازار ۲۹ هزار و ۸۹۲ تومان و نرخ فروش در صرافی‌ها ۳۰ هزار و ۱۹۱ تومان تعیین شده است.

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

عناوین برگزیده