تاریخ: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۱۷
بازدید: ۲۵۹
کد خبر: ۲۲۲۳۲۱
سرویس خبر : اجتماعی
تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان

جایگاه سپاهان بدون تغییر ماند

‌می‌متالز - تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان انجام و فولاد مبارکه سپاهان بدون تغییر نسبت به هفته قبل، در رتبه ۱۴ قاره کهن قرار گرفتند.

به گزارش می‌متالز، براساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان در تاریخ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ که از سوی سایت فوتبال دیتابیس اعلام شده است، تیم پرسپولیس مانند رده بندی‌های پیشین در رتبه نخست ایران قرار گرفت.

پرسپولیس با یک پله صعود نسبت به هفته قبل در رتبه دوم آسیا قرار دارد و با ۱۶۳۱ امتیاز و بدون تغییر نسبت به هفته گذشته در رتبه ۸۳ و بالاتر از تیم‌های مطرح سمپدوریای ایتالیا و نیوکاسل انگلیس قرار گرفت.

استقلال با ۱۵۴۱ امتیاز مانند رده بندی پیشین در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران قرار گرفته است. استقلالی‌ها در قاره آسیا نیز با یک پله سقوط نسبت به رده بندی پیشین به رتبه نهم تنزل پیدا کرده اند.

فولاد مبارکه سپاهان با ۱۵۲۰ امتیاز سومین تیم برتر فوتبال ایران است. طلایی پوشان بدون تغییر نسبت به هفته قبل در رتبه ۱۴ قاره کهن قرار گرفتند و با یک پله صعود نسبت به هفته قبل به رتبه ۲۴۴ جهان رسیده اند.

در این رده بندی تیم‌های تراکتور تبریز، فولاد خوزستان، پدیده مشهد و صنعت نفت آبادان هم به ترتیب در رتبه‌های چهارم تا هفتم فوتبال ایران قرار دارند.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده