تاریخ: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۴۰
بازدید: ۲۷۳
کد خبر: ۲۲۲۳۳۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی هفته جاری؛

کمیسیون بودجه عملکرد چهارماهه منابع و مصارف بودجه سال ۱۴۰۰ را بررسی می‌کند

‌می‌متالز - کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس طی هفته جاری، عملکرد چهار ماهه منابع و مصارف قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور را با حضور مسوولان سازمان برنامه و بودجه مورد بررسی قرار می‌دهد.

به گزارش می‌متالز، کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی طی هفته جاری در روز‌های یکشنبه و سه‌شنبه (۱۷ و ۱۹ مرداد ماه) در نوبت عصر جلسه خواهد داشت.

این کمیسیون در جلسه روز یکشنبه ضمن رسیدگی به طرح استفساریه بند (ز) تبصره (۱) قانون بودجه سال ۱۴۰۰، استماع گزارش و بررسی عملکرد چهار ماهه منابع و مصارف قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور را با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه را در دستور کار خود دارد.

همچنین کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در جلسه روز سه شنبه به بررسی و اتخاذ تصمیم در خصوص مصوبه هیئت ناظرین هیئت رئیسه مجلس پیرامون فروش اموال و املاک مازاد مجلس و رسیدگی به طرح اصلاح بند (ب) ماده (۶) قانون برنامه ششم توسعه و طرح استفساریه جزء (۷) بند (الف) تبصره (۱۲) قانون بودجه سال جاری خواهد پرداخت.

کمیته‌های اقتصادی و امور اجتماعی و فرهنگی این کمیسیون نیز طی جلسه‌ای در روز یکشنبه، رسیدگی به طرح انجام پروژه‌های ریلی با تهاتر نفت خام و بررسی نحوه میزان اختصاص اعتبارات فرهنگی از محل منابع هدفمندی با حضور رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها را در دستور دارند.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده