تاریخ: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۱۳
بازدید: ۳۳۳
کد خبر: ۲۲۲۶۰۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

امروز بیت کوین ۴۵ هزار دلاری شد

‌می‌متالز - قیمت انواع ارز‌های شاخص دیجیتال از جمله بیت‌کوین، امروز در روند معاملات در بازار‌های تجارت دیجیتال بین‌المللی با تغییراتی روبه رو بوده است.

به گزارش می‌متالز، ارز‌های دیجیتالی هنوز با سقف قیمتی خود فاصله زیادی دارند، اما در روز‌های گذشته روند صعود‌ی در پیش گرفته و به صورت قابل توجهی رشد کرده اند.

به روزرسانی‌های جدید صورت گرفته در رمزارز‌های محبوب باعث دلگرمی بخشی از فعالان حوزه ارز‌های دیجیتالی شده است.

طبق بروزرسانی جدید اتریوم داده‌های درون شبکه حاکی از آن است که نگه دارندگان بزرگ این رمزارز کماکان تا حد زیادی تمایلی به فروش دارایی خود ندارند.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر یک هزار و ۸۶۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۴.۱۹ درصد کمتر شده است.

در حال حاضر ۵۰ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۸ درصد در اختیار اتریوم است.

گفتنی است، بیت کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۴۹.۳ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۳.۱۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۳۶۵.۵۲ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۸.۵۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

بایننس کوین

بایننس کوین با نماد اختصاری BNB یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۶.۰۱ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳.۳۵ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین و اتریوم در ۲۲مرداد را در ادامه این خبر ببینید:

امروز بیت کوین ۴۵ هزار دلاری شد

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده