تاریخ: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۲۱
بازدید: ۳۹۸
کد خبر: ۲۲۲۶۸۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تشریح جزئیات قرارداد جدید «البرز»

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت بیمه البرز از انعقاد قرارداد این شرکت بیمه‌ای با کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان موسسات و شرکت‌های حمل و نقل داخلی کالای کشور خبر داد و به تشریح آن پرداخت.

به گزارش می‌متالز، محسن پورکیانی با اعلام این خبر توضیح داد: شرکت بیمه البرز، قرارداد بیمه‌ای به ارزش ۳ میلیون و ۳۱۱ هزار و ۸۴۰ ریال در دو رشته بیمه درمان تکمیلی، بیمه عمر و حوادث گروهی با کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان موسسات و شرکت‌های حمل و نقل داخلی کالای کشور منعقد کرد.

وی افزود: نحوه تسویه این قرارداد هر سه ماه یکبار و در طول سال انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت بیمه البرز درباره زمان آغاز تعهدات بیمه گر گفت: توافقات اولیه و تنظیم صورت جلسه‌های لازم برای شروع فراینداجرایی این قرارداد انجام شده است و تعهدات بیمه گر از ۱۵ مردادماه سال جاری شروع شد.

پورکیانی یادآوری کرد: حق بیمه قرارداد‌های بیمه‌ای متعاقبا دریافت و فهرست اسامی بیمه شدگان و ثبت آن در سیستم جامع بیمه گری شرکت در دفاتر مالی ثبت می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه ریسک این قرارداد مطلوب است، گفت: با توجه به نوع تعهدات قرارداد بیمه درمان، سوابق خسارتی بیمه گذار، پیوسته بودن پوشش برای بیمه شدگان در طول چند سال گذشته، تعداد قابل بیمه شدگان که حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر درمان و ۴۰۰ هزار نفر عمر و حوادث هستند، میزان ریسک این قرارداد عادی مطلوب است و شرکت نسبت به واگذاری اتکایی اجباری نزد بیمه مرکزی ج. ا. ا اقدام خواهد کرد.

منبع: بورس امروز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده