تاریخ: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۴۸
بازدید: ۲۹۹
کد خبر: ۲۲۲۸۷۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رشد ۱۵ درصدی ریپل در یک روز / چرا XRP رشد کرد؟

‌می‌متالز - در حالی که کل بازار رمزارز‌ها در ۲۴ ساعت گذشته با ثبات روبرو بود، ریپل توانست بیش از ۱۵ درصد رشد داشته باشد.

به گزارش می‌متالز، در حالی که کل بازار رمزارز‌ها وارد یک فاز ثبات نسبی بعد از رشد شده است، ریپل به روند صعودی خود ادامه می‌دهد. در ۲۴ ساعت گذشته ریپل بیش از ۱۵ درصد رشد داشته و اندازه بازارش از مرز ۶۰ میلیارد دلار گذشته است. در حال حاضر هر ریپل ۱٫۳ دلار در حال معامله است.

در یک هفته گذشته، XRP بیش از ۶۰ درصد رشد داشته و حتی عملکردش از کاردانو هم بهتر بوده است. این برای نخستین بار در سه ماهه اخیر است که ریپل به چنین سطوحی می‌رسد.

با توجه به آمار شرکت سانتیمنت، این رشد قیمتی در پی تحولات اخیر در زنجیره بلاکچین ریپل بوده است.

نوآوری ریپل

ریپل به دنبال ورود به آخرین روند NFT است. توسعه دهنده این رمزارز به این نکته اشاره کرده که دفتر کل ریپل برای رشد توکن‌های غیرقابل تعویض بسیار مناسب است.

NFT‌ها محدوده وسیعی از فضای رمزارز‌ها را به خود اختصاص داده‌اند. تقریبا هر پروژه بزرگ بلاک‌چین به دنبال آوردن NFT‌ها به پلتفرم خود است تا بتواند اکوسیستم خود را گسترش دهد.

در حال حاضر اتریوم سهم بزرگی از بازار NFT‌ها را در اختیار دارد. این توکن‌ها مسیری اختصاصی برای دیجیتالی کردن دارایی‌های کمیاب ارائه می‌کنند و راه آن‌ها را برای بازار‌های جدید تسهیل می‌کنند. سازگاری رپیل با NFT‌ها می‌تواند مرحله بعدی رشد این رمزارز باشد و به توسعه بازار این ارز دیجیتال در فضای کریپتو کمک کند.

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده