تاریخ: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۳۲
بازدید: ۳۴۶
کد خبر: ۲۲۳۰۴۴
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

اطلاعیه دیرهنگام درباره وام ودیعه مسکن

‌می‌متالز - معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، در اطلاعیه‌ای دیرهنگام از مستأجران خواسته است که در زمان ثبت‌نام وام ودیعه بانک عامل خود را انتخاب کنند.

به گزارش می‌متالز، اطلاعیه معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به‌شرح زیر است؛

«در راستای تسهیل و تسریع در فرآیند پرداخت تسهیلات کمک‌ودیعه مسکن تمامی متقاضیان دریافت این تسهیلات با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به‌نشانی tem.mrud.ir به‌هنگام ثبت‌نام نسبت به انتخاب بانک عامل پرداخت‌کننده تسهیلات نیز اقدام کنند.

متقاضیانی که پیش از این نسبت به ثبت‌نام جهت دریافت تسهیلات کمک‌ودیعه مسکن اقدام کرده‌اند نیز باید به مراجعه به سامانه مذکور بانک عامل پرداخت‌کننده تسهیلات را انتخاب کنند.»

از اواسط تیر امسال به‌دلیل آنچه اخلال سایبری اعلام شد سامانه‌های وزارت راه و شهرسازی از جمله سامانه ثبت‌نام وام ودیعه مسکن از دسترس خارج شد، به‌عبارت دیگر پروسه ثبت‌نام متقاضیان این وام حدود یک ماه انجام نشد، مساله‌ای که زمان پرداخت وام ودیعه را به تأخیر می‌اندازد.

پس از بِروزرسانی مورد نظر معاونت مسکن و ساختمان، شماری از مستأجران از پاک شدن سابقه ثبت‌نام خود در سامانه tem.mrud.ir خبر داده بودند.

خبر خوش برای مستاجران در مورد وام ودیعه مسکن

در همین رابطه، روز گذشته معاون وزیر راه و شهرسازی، تا زمانی که سقف اعتباری در نظر گرفته نشده پر نشود، مستاجران نیمه دوم سال هم می‌توانند برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت‌نام کنند.

محمود محمودزاده بیان کرد: ثبت‌نام تا پایان شهریور تمدید شده و تمامی متقاضیان در هر بازه زمانی که قرارداد دارند، می‌توانند ثبت‌نام کنند به شرطی که در سال گذشته وام ودیعه مسکن دریافت نکرده باشند.

او افزود: تا زمانی که سقف اعتباری که در نظر گرفتند، پر نشود این امکان برای ثبت‌نام متقاضیان وجود دارد به طور مثال کسانی که قرارداد آن‌ها در آذر و آبان است هم می‌توانند ثبت‌نام کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در حال حاضر ۳۰۰ هزار نفر از کسانی که اطلاعات خود را بارگذاری کردند، می‌توانند شعبه بانک را انتخاب کنند.

او گفت: برای دریافت تسهیلات در حال حاضر مشکلی وجود ندارد و متقاضیان در صورتی که اطلاعات بانکی و مدارک خود را تکمیل کنند می‌توانند وام را دریافت کنند

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده