تاریخ: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۰۸
بازدید: ۵۷۲
کد خبر: ۲۲۳۱۰۵
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

حل مشکل مسکن تعامل فرا‌قوه‌ای می‌خواهد

‌می‌متالز - سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان"مسائل حوزه مسکن و راه نیازمند همکاری بین بخشی و فراقوه‌ای است گفت: باید مشکلات به صورت راهبردی عارضه‌یابی و حل شود.

به گزارش می‌متالز، علی خضریان با اشاره به برگزاری جلسه با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی اظهار کرد: در این جلسه رستم قاسمی برنامه‌های پیشنهادی خود را برای رونق تولید مسکن و کاهش رکود ارائه کرد. با توجه به اینکه حل مسائل حوزه مسکن و راه نیاز به همکاری‌های بین بخشی و فراقوه‌ای دارد، لازم است مشکلات به صورت راهبردی عارضه‌یابی و حل شود.

وی تأکید کرد: برنامه‌های حوزه مسکن و راه باید با مشارکت همه قوای کشور و سایر نهاد‌های حاکمیتی و بخش خصوصی تدوین و اجرا شود و این نکته مورد تأکید وزیر پیشنهادی بود و یکی از موضوعاتی که دغدغه نمایندگان عضو کمیسیون بود نیز حل دغدغه شهروندان در حوزه مسکن بود.

وی تصریح کرد: نقش آفرینی ایران در حوزه ترانزیت و بازپس‌گیری سهم منطقه‌ای و بین‌المللی در این حوزه و توانمندسازی اقشار مختلف جامعه برای رفع نیاز‌های مرتبط با مسکن و تدوین سیاست‌های کلان توسعه و دریامحور و برنامه‌ریزی برای استفاده از ظرفیت‌های بندری بخشی از تأکیدات اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده