تاریخ: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۴۲
بازدید: ۴۵۴
کد خبر: ۲۲۳۱۶۸
سرویس خبر : اجتماعی

محصول آکادمی سپاهان به پرسپولیس پیوست

‌می‌متالز - رضا دهقانی محصول آکادمی فولاد مبارکه سپاهان با قراردادی ۲ ساله به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

به گزارش می‌متالز، بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال نساجی مازندران و محصول آکادمی فولاد مبارکه سپاهان امروز در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و پس از مذاکره با مدیران این باشگاه با عقد قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوست.

رضا دهقانی متولد ۱۷ دی ۱۳۷۶ در شهر اصفهان است. او از ۹ سالگی فوتبال را در آکادمی باشگاه سپاهان آغاز و در رده‌های مختلف این تیم از نونهالان و نوجوانان بگیرید تا جوانان و بزرگسالان این باشگاه بازی کرده است.

وی در در تاریخ ۲۹ آبان ۱۳۹۶ نخستین دیدار رسمی خود در لیگ برتر را در مقابل تراکتورسازی تبریز انجام داد.

این بازیکن جوان در ۲۲ سالگی و در نقل و انتقالات تابستانی لیگ نوزدهم به صورت قرضی و به مدت یک سال به نساجی مازندران ملحق شد.

شاید بهترین فصل فوتبالی دهقانی نیز در همین فصل رقم خورد و او به همراه علی شجاعی، محمد میری و علی اصغر عاشوری توانستند بازی‌های خوبی در ترکیب این تیم مازندرانی ارائه بدهند.

رضا دهقانی به واسطه عملکرد خوب در تیم نساجی مازندران توسط حمید استیلی به تیم امید ایران دعوت شد و بازی‌های خوبی به نمایش گذاشت.

محرم نویدکیا که بچه محل رضا دهقانی است به عنوان سرمربی فولاد مبارکه سپاهان در لیگ بیستم برگزیده شد. نویدکیا بازی‌های نساجی مازندران و تیم امید کشورمان را به دقت به تماشا نشسته و برهمین اساس رضا دهقانی را که یک سال دیگر با سپاهان قرارداد داشت به اصفهان بازگرداند.

رضا دهقانی که تصور می‌کرد نویدکیا او را در سپاهان بازی می‌دهد به خواسته اش نرسید و نیم فصل اول لیگ بیستم را بیشتر روی نیمکت نشست.

بازیکن سپاهان رضایتنامه اش را گرفت و با عقد قراردادی ۶ ماهه به نساجی مازندران پیوست و در فصل ۱۴۰۰-۱۴۰۱ باید در پرسپولیس توپ بزند.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده