تاریخ: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۲۸
بازدید: ۴۱۸
کد خبر: ۲۲۳۱۶۴
سرویس خبر : اجتماعی
لیگ برتر هندبال مردان ایران

دومین پیروزی برای سپاهان/ تساوی سپاهان نوین مقابل رعد پدافند آمل

‌می‌متالز - تیم فولاد مبارکه سپاهان آخرین دیدار مرحله اول دور رفت لیگ برتر هندبال مردان کشور را با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش می‌متالز، در آخرین دیدار مرحله اول دور رفت لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور عصر امروز تیم فولاد مبارکه سپاهان رودرروی زغال سنگ طبس قرار گرفت.

در این بازی جذاب و نفسگیر شاگردان مجید رحیمی زاده با یک بازی سنجیده توانستند با نتیجه نزدیک ۲۲ بر ۲۰ زغال سنگ طبس را از پیش رو بردارد.

نیمه نخست این دیدار نیز ۱۳ بر ۷ به سود فولاد مبارکه سپاهان به اتمام رسید.

قبل از این دیدار نیز دو تیم رعد پدافند آمل و سپاهان نوین به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان ۶۰ دقیقه رقابت جذاب، این مسابقه با تساوی ۲۷ بر ۲۷ به اتمام رسید.

رعد پدافند آمل در نیمه اول این دیدار خوب شروع کرد و توانست با نتیجه بر ۱۴ بر ۱۰ با پیروزی به رختکن برود، اما شاگردان شهداد مرتجی در نیمه دوم توانستند این اختلاف امتیاز را جبران کنند و در نهایت اولین تساوی لیگ رقم خورد.

دومین پیروزی برای سپاهان/ تساوی سپاهان نوین مقابل رعد پدافند آمل

صبح امروز نیز دو تیم ستارگان دشتستان و نفت و گاز گچساران به مصاف هم رفتند که در پایان تیم نفت و گاز موفق شد با نتیجه ۳۵ بر ۲۶، برنده این مسابقه شود.

لازم به ذکر است مرحله اول از دور رفت لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور از روز شنبه ۲۳ مرداد در سالن شهید قاسم سلیمانی تهران آغاز شد و امروز سه شنبه ۲۶ مرداد، با انجام سه بازی به پایان رسید.

پس از پایان مرحله اول دور رفت لیگ برتر هندبال مردان ایران، تیم‌های نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن اصفهان با ۴ امتیاز در رده اول تا سوم جدول رده بندی قرار گرفتند. زغال سنگ طبس و نفت و گاز گچساران با دو امتیاز چهارم و پنجم جدول هستند و تیم‌های سپاهان نوین و رعد پدافند آمل با یک امتیاز در جایگاه ششم و هفتم جدول لیگ جای گرفتند.

تیم‌های صنعت مس کرمان، ستارگان دشتستان و پاس ناجا قم نیز بدون امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار گرفتند.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده