تاریخ: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۲۲
بازدید: ۱۳۸
کد خبر: ۲۲۹۴۷۰
سرویس خبر : اجتماعی
لیگ برتر هندبال مردان ایران

بازهم برتری برای طلایی پوشان اصفهانی

‌می‌متالز - آخرین مسابقه مرحله دوم دور رفت سی و چهارمین دوره لیگ برتر هندبال با برتری فولاد مبارکه سپاهان به پایان رسید.

به گزارش می‌متالز، در آخرین مسابقه مرحله دوم دور رفت سی و چهارمین دوره لیگ برتر هندبال مردان ایران دو تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و پاس ناجا قم به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری طلایی پوشان اصفهانی به پایان رسید.

در این مسابقه شاگردان مجید رحیم زاده نیمه نخست را ۱۲ بر ۸ به سود خود تمام کردند و در نیمه دوم علی رغم بازی خوب پاس ناجا در حالی که تا دقایق پایانی تلاش خود را کرد تا بازی را به تساوی بکشاند، اما در نهایت این مسابقه با نتیجه ۲۴ بر ۱۹ به سود سپاهان به اتمام رسید.

گفتنی است مرحله دوم دور رفت لیگ برتر هندبال از ۲۸ تا ۳۱ شهریور در سالن شهید قاسم سلیمانی مجموعه فدراسیون هندبال برگزار شد.

مجید رحیمی زاده سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان پس از کسب پیروزی مقابل پاس ناجا گفت: دو تیم پرفشار بازی می‌کردند و از قبل هم می‌دانستیم بازی ساده‌ای در پیش نداریم.

وی افزود: در واقع هیچ کدام از بازی‌های لیگ امسال آسان نیست. هر تیم با انگیزه و برای کسب مقام وارد زمین می‌شود. همه تیم‌ها برای کسب امتیاز به میدان می‌آیند و این بازی نیز از این قائده استثنا نبود، در هر صورت بازیکنانم این بازی را در دست گرفتند و توانستند نتیجه لازم را هم بگیرند.

منبع: پایگاه خبری – تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده