تاریخ: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۱۸
بازدید: ۲۶۶
کد خبر: ۲۲۳۱۱۵
سرویس خبر : اجتماعی

مجید رحیمی زاده: از فرصت‌های به دست آمده نهایت بهره را بردیم

‌می‌متالز - سرمربی تیم هندبال فولادمبارکه سپاهان گفت: در نیمه دوم با صحبت‌هایی که با بازیکنان انجام دادیم، توانستیم بازی را در اختیار بگیریم.

به گزارش می‌متالز، در ادامه سی و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور روز یکشنبه ۲۴ مردادماه ۱۴۰۰ تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در سالن خانه هندبال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تهران توانست با نتیجه ۳۲ بر ۲۵ نفت و گاز گچساران را شکست دهد.

مجید رحیمی زاده سرمربی تیم هندبال فولادمبارکه سپاهان پیرامون این بازی اظهار داشت: به تیم نفت و گاز گچساران تبریک می‌گویم چراکه علی رغم فرصت کمی که در اختیار داشتند، اما توانسته اند تیم خوبی را روانه لیگ برتر ایران کند.

وی ادامه داد: مسلما در بازی‌های اول در لیگ برتر، یک سری مشکلات وجود دارد، نفت و گاز گچساران در نیمه اول بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت، اما در نیمه دوم با صحبت‌هایی که با بازیکنان انجام دادیم، توانستیم بازی را در اختیار بگیریم و از فرصت‌های به دست آمده نهایت بهره را بردیم و توانستیم پیروز میدان شویم.

مجید رحیمی زاده: از فرصت‌های به دست آمده نهایت بهره را بردیم

اصغر نوروزی نژاد سرمربی تیم نفت و گاز گچساران نیز پس از قبول شکست برابر فولادمبارکه سپاهان گفت: این پیروزی را به تیم خوب فولاد مبارکه سپاهان و کادرفنی این تیم تبریک می‌گویم.

وی افزود: تیم ما تقریبا ۲۰ روز است که آماده مسابقات شده، اما با این حال در نیمه اول بازی خوبی را ارائه دادیم، اما در نیمه دوم بخاطر کم تجربگی بازی را واگذار کردیم.

مجید رحیمی زاده: از فرصت‌های به دست آمده نهایت بهره را بردیم

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده