تاریخ: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۱۲
بازدید: ۱۸۰
کد خبر: ۲۲۳۷۴۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

شروع سراسر سبز بورس / پالایشی و دارا یکم در محدوده مثبت

‌می‌متالز - در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران با رشدی یک درصدی در سطح یک میلیون و ۵۰۷ هزار واحدی قرار گرفت. این در حالی است که شاخص کل هم‌وزن رشد قابل توجه ۱٫۷ درصدی را به ثبت رساند.

به گزارش می‌متالز، در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران با رشدی ۱٫۲ در سطح یک میلیون و ۵۱۸ هزار واحدی قرار گرفت. این در حالی است که شاخص کل هم‌وزن رشد قابل توجه ۱٫۹ درصدی را به ثبت رساند.

در معاملات امروز، نماد‌های کوچک عملکرد مثبتی داشتند و بسیاری از نماد‌هایی که در ماه گذشته در صف فروش قفل بودند، این روز‌ها با صف خرید همراه هستند.

شروع سراسر سبز بورس / پالایشی و دارا یکم در محدوده مثبت

در ۴۵ دقیقه ابتدایی معاملات امروز بیش از سه میلیارد سهم دادوستد شد که ارزش این معاملات حدود ۲٫۷ هزار میلیارد تومان بود. همانند روز‌های گذشته نماد‌های فملی و پارس باز هم در صدر تاثیرگذاری مثبت در بورس قرار گرفتند و شستا که دیروز معاملات متعادل و منفی را به ثبت رساند امروز در محدوده مثبت معامله می‌شود.

به طور کلی امروز اکثر گروه‌های بازار سبزپوش هستند و تعداد معاملات در بانکی‌ها، محصولات شیمیایی و خودرویی‌ها بیش از سایر گروه‌هاست.

نکته مهم در بازار امروز معاملات مثبت دو صندوق پالایشی و دارا یکم است. پالایشی امروز در محدوه ۸۷۰۰ تومانی معامله می‌شود و بیشترین ارزش معاملات بازار سهام را به خود اختصاص داده است. دارا یکم هم با رنج مثبت نماد‌های بانکی در محدوده مثبت ۴ و با قیمت ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومانی در حال معامله است. با این حال هر دو صندوق نسبت به NAV خود همچنان زیر قیمت هستند.

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده