تاریخ: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۲۷
بازدید: ۴۹۵
کد خبر: ۲۲۴۳۸۱

پروژه راه‌آهن میانه - اردبیل تا پایان سال ۱۴۰۰ تکمیل می‌شود

‌می‌متالز - نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: پروژه راه‌آهن میانه - اردبیل تا پایان سال ۱۴۰۰ تکمیل می‌شود.

به گزارش می‌متالز، صدیف بدری امروز در جریان بازدید از قطعات پروژه راه‌آهن میانه - اردبیل با بیان اینکه مسیرگشائی در نقاط دارای گره این پروژه انجام گرفته است، اظهار داشت: انتظار و قرار ما با مسئولین وزارت راه و شهرسازی اتمام ۱۰۰ کیلومتر ریل‌گذاری مسیر راه‌آهن تا پایان سال ۹۹ بود که این امر متاسفانه بنا به دلایلی با تأخیر ۶ ماهه در حال انجام است.

وی نسبت به اتمام عملیات اجرایی پروژه راه‌آهن میانه - اردبیل تا پایان امسال ابراز خوش‌بینی کرد و گفت: تا زمان تکمیل و بهره‌برداری از پروژه راه‌آهن پای کار هستیم و هرماه ضمن بازدید میدانی از پروژه پیگیر روند پیشرفت آن خواهیم بود.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس اظهار کرد: با توجه به تلاشی که جهت اخذ ردیف بودجه برای راه‌آهن اردبیل - پارس‌آباد انجام دادیم، عملیات اجرایی این طرح از سال ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.

بدری بیان کرد: اجرای طرح راه‌آهن اردبیل به مغان از جمله موضوعات در حال پیگیری نمایندگان و مسوولان استان است و با ادامه احداث آن تا گمرک مرزی در شهرستان بیله‌سوار و پارس‌آباد مغان در واقع کل استان به شبکه ریلی کشور متصل خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر پروژه راه‌آهن، بر تکمیل پروژه‌های بزرگراهی استان نظیر بزرگراه‌های اردبیل - گرمی، اردبیل - پارس‌آباد و اردبیل - سرچم هم متمرکز هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده