تاریخ: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۴۷
بازدید: ۱۸۱
کد خبر: ۲۲۴۶۱۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
این فولادساز باید عرضه‌ها را تقویت کند؛

فروش فولاد خراسان از کما بازگشت!

‌می‌متالز - نگاهی به شور خریداران برای خرید سبد میلگرد فولادخراسان حاکی از آن بود که ۲۷ هزار و ۵۲۲ تن تقاضا به ثبت رسیده که اگر این شرکت با حجم عرضه بیشتری گام به رینگ معاملات گذاشته بود، حتی درآمد بیشتری را می‌توانست کسب کند.

به گزارش می‌متالز، شرکت فولاد خراسان آخرین هفته مردادماه را بدون انجام معامله سپری کرد و انتظار‌ها بر این اساس بود که شهریور را با فروشی پر قدرت آغاز کند.

فروش فولاد خراسان از کما بازگشت!

این شرکت در هفته منتهی به ۶ شهریورماه با تک‌محصول «سبد میلگرد ۲۸ تا ۱۴-A ۳» گام به عرضه‌های بورس کالا گذاشت و با حجم عرضه ۲۰ هزار و ۲۰ تنی به استقبال مشتریان آمد.

با نگاهی به شور خریداران برای خرید سبد میلگرد این شرکت، ۲۷ هزار و ۵۲۲ تن تقاضا به ثبت رسیده بود که اگر این شرکت با حجم عرضه بیشتری گام به رینگ معاملات گذاشته بود، حتی درآمد بیشتری را می‌توانست کسب کند اما؛ کمبود برق و تعطیلی‌ها کاملا به ضرر اکثر شرکت‌های فولادی تمام شده است.

فروش فولاد خراسان از کما بازگشت!

حجم نهایی معامله این شرکت به ۱۹ هزار و ۳۰ تن سبد میلگرد به ارزش ۳۰۱ میلیارد و ۳۴۵ میلیون بالغ شد تا فولاد هرمزگان برای هفته‌های آتی، با حجم بیشتری از عرضه‌ها خود را برای معاملات بورس کالا آماده کند.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده