تاریخ: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۸:۵۰
بازدید: ۲۰۴
کد خبر: ۲۲۵۰۴۱
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

قیمت خودرو کاهش یافت

‌می‌متالز - قیمت خودرو‌های داخلی در بازار دوشنبه ۸شهریور بعد از حدود یک ماه و نیم یم روند نزولی یک تا سه میلیون تومانی را ثبت کرد.

به گزارش می‌متالز، در بازار روز دوشنبه قیمت خودرو‌های داخلی با یک روند نزولی همراه بود و بسیاری از خودرو‌ها با روند کاهشی همراه بودند. تعداد زیادی از خودرو‌ها همچون خودرو‌های گروه پراید، پژو، تیبا و دنا کاهش قیمت یک تا سه میلیون تومانی را ثبت کردند. این نزول قیمت در بازار در حالی رخ داد که بازار خودرو‌های داخلی در یک ماه و نیم گذشته افزایش قیمت یک تا پنج میلیون تومانی را ثبت می‌کرد.

بسیاری از خودرو‌ها در یک ماه گذشته نزدیک به ۱۵ میلیون تومان افزایش قیمت داشتند. قیمت پراید ۱۱۱ در اواسط تیر حدود ۱۴۰ میلیون تومان، اما در تازیخ امروز ۹شهریور با قیمت ۱۵۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ پنج در تاریخ ۹تیر ۲۶۶ میلیون تومان و در تاریخ ۹شهریور ۳۰۸ میلیون تومان ثبت شده است.

قیمت دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ در بازار ۴۴۰ میلیون تومان ثبت شده است که این خودرو در تاریخ ۹تیر با قیمت ۴۱۷ میلیون تومان ثبت شده بود.

قیمت تیبا هاچ بک مدل ۱۴۰۰ در بازار دیروز ۱۶۲ میلیون تومان و در تاریخ ۹تیر ۱۴۰ میلیون تومان ثبت شده بود که حدود ۱۲ میلیون تومان در دو ماه گذشته افزایش قیمت را ثبت کرده است.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ دوشنبه با کاهش حدود سه میلیون تومانی به ۳۴۷ میلیون تومان رسیده است که در تاریخ ۹تیر با قیمت ۳۱۶ میلیون تومان ثبت شده بود.

قیمت خودرو کاهش یافت

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده