تاریخ: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۱۳
بازدید: ۱۷۷
کد خبر: ۲۲۵۱۴۸
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

فهرستی از خودرو‌های کارکرده در محدوده ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان

‌می‌متالز - بر اساس آگاهی‌های ثبت شده در سایت دیوار و قیمت خودرو در بازار مسکن، لیستی از خودرو‌های کارکرده در محدوده قیمتی ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان به دست آمده است.

به گزارش می‌متالز، بر اساس اطلاعات به دست آمده از آگاهی‌های ثبت شده در سایت دیوار و قیمت خودرو‌های کارکرده در بازار خودرو، فهرستی از خودرو‌های کارکرده در محدوده قیمتی ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان تهیه شده است.

بر اساس آن خودرو دانگ فنگ H۳۰ با قیمت ۳۰۵ میلیون تومان، دنا پلاس تیپ ۲ دنده‌ای ۳۱۶ میلیون تومان و خودرو‌های پژو ۲۰۷ i اتوماتیک و ام‌وی‌ام X۲۲ دنده‌ای اسپرت اکسلنت با قیمت ۳۲۲ میلیون تومان معامله می‌شوند.

قیمت خودرو‌های برلیانس H۳۳۰ اتوماتیک ۳۴۶ میلیون تومان، دنا پلاس تیپ ۲ توربو ۳۵۵ میلیون، ام‌وی‌ام X۲۲ اتوماتیک اسپرت اکسلنت ۳۵۸ میلیون تومان و بسترن B۳۰ با قیمت ۳۸۲ میلیون تومان بت شده‌اند.

خودرو‌های جک S۳ اتوماتیک با قیمت ۴۱۶ میلیون تومان و ام‌وی‌ام X۳۳ S اسپرت با قیمت ۴۱۹ میلیون تومان در کنار خودروی چانگان CS۳۵ (مونتاژ) با قیمت ۴۳۱ میلیون تومان در بین خودرو‌های جدول زیر قیمت بالاتری دارند.

در جدول زیر تعدادی از خودرو‌های کارکرده در محدوده قیمتی ۳۰۰ میلیون تا ۵۰۰ میلیون تومان را مشاهده می‌کنید. (این آمار برای ماشین‌های مدل ۱۳۹۷ به بعد است.) (قیمت‌ها مربوط به خودرو‌های با کارکرد بیشتر از ۱۰هزار کیلومتر است.)

فهرستی از خودرو‌های کارکرده در محدوده ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان

قیمت خودرو کاهش یافت

در بازار روز دوشنبه قیمت خودرو‌های داخلی با یک روند نزولی همراه بود و بسیاری از خودرو‌ها با روند کاهشی همراه بودند. تعداد زیادی از خودرو‌ها همچون خودرو‌های گروه پراید، پژو، تیبا و دنا کاهش قیمت یک تا سه میلیون تومانی را ثبت کردند. این نزول قیمت در بازار در حالی رخ داد که بازار خودرو‌های داخلی در یک ماه و نیم گذشته افزایش قیمت یک تا پنج میلیون تومانی را ثبت می‌کرد.

بسیاری از خودرو‌ها در یک ماه گذشته نزدیک به ۱۵ میلیون تومان افزایش قیمت داشتند. قیمت پراید ۱۱۱ در اواسط تیر حدود ۱۴۰ میلیون تومان، اما در تازیخ امروز ۹ شهریور با قیمت ۱۵۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت خودرو پژو ۲۰۶ تیپ پنج در تاریخ ۹تیر ۲۶۶ میلیون تومان و در تاریخ ۹ شهریور ۳۰۸ میلیون تومان ثبت شده است.

قیمت دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ در بازار ۴۴۰ میلیون تومان ثبت شده است که این خودرو در تاریخ ۹تیر با قیمت ۴۱۷ میلیون تومان ثبت شده بود.

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده