تاریخ: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۳۲
بازدید: ۳۴۳
کد خبر: ۲۲۵۱۳۲
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

فروش فوق‌العاده سایپا آغاز شد

فروش فوق‌العاده سایپا آغاز شد
‌می‌متالز - فروش فوق العاده چهار محصول سایپا از امروز ساعت ۱۴ امروز سه‌شنبه نهم ماه شهریور و به مدت سه روز آغاز شد.

به گزارش می‌متالز، فروش فوق العاده سایپا با هدف افزایش عرضه خودرو به متقاضیان و در جهت حفظ آرامش بازار، از امروز ساعت ۱۴ آغاز شد.

متقاضیان به مدت ۳ روز به صورت شبانه روزی می‌توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند. شرکت در این طرح صرفا از طریق آدرس فوق امکانپذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرس‌ها، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

متقاضیانی که از خرداد ماه سال گذشته تاکنون جهت شرکت در روش فروش فوق‌العاده، پیش فروش یک‌ساله و پیش فروش مشارکت در تولید نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نموده و از منتخبین طرح‌های مذکور نبوده اند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند.

فروش فوق‌العاده سایپا آغاز شد

شرایط بخشنامه:

۱- محدودیت کد ملی برای ثبت نام‌ها اعمال خواهد شد. هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو از مجموع دو گروه سایپا و ایران‌خودرو است.

۲- حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۴۱ سال و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو حداقل پایه سوم است.

۳- امکان صلح خرید انصرافی و انتقال خودرو به صورت وکالتی وجود ندارد.

۴- متقاضی طی ۱۱ ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد شرکت‌های سایپا و ایران خودرو نداشته باشد.

۵- امکان ثبت نام برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی نصب بر روی خودرو میسر نیست.

۶- متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال یا فاقد گواهینامه رانندگی بوده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند ضمن کم لم یکن تلقی شدن ثبت نام، تا ۷ سال امکان ثبت نام در بخشنامه‌های فروش در دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو را نخواهند داشت.

۷- شماره کارت، شماره حساب بانکی و شماره شبا که در آینده وجوه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروساز واریز می‌گردد الزاما باید متعلق به شخص متقاضی باشد. در صورت درج اطلاعات نادرست) شماره شبا (تمام مسئولیت آن متوجه متقاضی ثبت نام کننده خواهد بود.

۸- شماره تلفن همراه اعلام شده میبایست متعلق به شخص متقاضی باشد.

۹- کدپستی متقاضی ثبت نام کننده و کد نمایندگی انتخابی توسط مشتری باید از یک استان باشند. بدیهی است پس از انتخاب کد نمایندگی، امکان تغییر نمایندگی تحویل گیرنده وجود نداشته و مسئولیت آن بر عهده گروه سایپا نیست.

۱۱- مشتریان محترم باید پس از کارکرد ۴۰۰۰ کیلومتر و حداکثر ۲ ماه از تاریخ تحویل خودرو برای انجام سرویس اولیه به نمایندگی‌های گروه خودروسازی سایپا مراجعه نمایند در غیر اینصورت گارانتی خودرو ابطال می‌گردد.

۱۱- ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نیست.

۱۲- چنانچه در هر یک از مراحل ثبت نام تا تحویل خودرو، مشخص گردد اطلاعات متقاضی ناصحیح بوده و یا ناقض شرایط بخشنامه است، ثبت نام متقاضی کان لم یکن خواهد گردید.

۱۳- در صورتیکه پس از امضای قرارداد فی مابین مشتری بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استاندارد‌های اجباری و محیط زیست از جمله) سطح آلایندگی یورو ۴، یورو ۵ و ۱۱۱ (شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی) آپشن (بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، مشتری متعهد به پرداخت مابه التفاوت هزینه‌های مربوطه است.

۱۴- درصورت ثبت نام بیش از ظرفیت تعیین شده برای خودرو‌های تحویلی در این طرح، پس از پایان ثبت نام اولیه و پس از صحت سنجی اطلاعات ثبت شده و با حضور مراجع نظارتی، قرعه کشی به تفکیک هر خودرو جهت انتخاب متقاضیان نهایی و اولویت بندی زمان تحویل خودرو مطابق ضوابط ابلاغی از کمیته خودرو صورت خواهد پذیرفت.

۱۵- فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا ظرف ۷ روز پس از اتمام قرعه‌کشی اعلام خواهد شد.) کلیه متقاضیان محترم میبایست پس از پایان ثبت نام و قرعه کشی به سایت فروش اینترنتی گروه سایپا مراجعه و از نتایج قرعه‌کشی مطلع گردند (۱۶- پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی، منتخبین فروش فوق‌العاده می‌بایست ظرف مدت ۴۲۰ ساعت نسبت به واریز وجه اقدام نمایند. در صورت عدم واریز وجه در موعد مقرر، امتیاز ثبت نام متقاضی منتخب شده در قرعه‌کشی ابطال خواهد شد.

۱۷- انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه‌کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

۱۸- در روش فروش مذکور، مبلغی از بهای خودرو کسر می‌گردد و سند خودرو بمدت یک‌سال در رهن شرکت خودروساز باقی خواهد ماند، که باقیمانده بهای خودرو و هزینه‌های متعلقه در زمان فک رهن دریافت می‌گردد. ضمنا در صورت عدم اقدام برای فک رهن، پس از یک‌سال توسط مشتری، جرایم تاخیر مطابق ضوابط در حساب مشتری لحاظ می‌گردد.

۱۹- امکان تسویه پیش از موعد و فک رهن به هیچ عنوان میسر نیست. بدیهی است پس از مدت یک‌سال و تسویه حساب بهای خودرو توسط مشتری، سند خودرو از رهن خارج می‌گردد.

۲۰- در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.

۲۱- قیمت‌های مندرج در جدول بر اساس رنگ پایه) سفید (بوده و جهت سایر رنگ‌ها، مبلغ مابه‌التفاوت رنگ از مشتریان اخذ می‌گردد.

۲۲- یکی از بسته‌های خدمت در زمان واریز وجه به‌صورت پیش‌فرض (پیشنهادی) انتخاب شده است، در صورتی‌که مشتری تمایل به تغییر در بسته خدمت و یا حذف آن داشته باشد می‌تواند قبل از واریز وجه اقدام نماید.

۲۳- با توجه به اهمیت کنترل مدارک هویتی و آدرس محل سکونت مشتریان، نمایندگی موظف است مدارک و مستندات مشتریان را مطابق بخشنامه‌های ۴۱۱۷۴۱ مورخ ۴۲/۰۲/۴۱۰۰ و ۴۱۶۶۱۹ مورخ ۴۷/۰۲/۴۱۰۰ کنترل و از صحت و سقم آن اطمینان حاصل نماید.

۲۴- با توجه به دستورالعمل‌های صادره توسط پلیس راهور ناجا مبنی بر ثبت و به‌روزرسانی اطلاعات فردی و آدرس مشتریان در سامانه شماره‌گذاری موارد ذیل متذکر می‌گردد:

الف در صورتیکه مشتری در سامانه شماره گذاری فاقد اطلاعات فردی و سکونتی بوده و یا بیشتر از یکسال از آخرین تاریخ به‌روزرسانی اطلاعات فردی و نشانی محل سکونت آن در سامانه شماره‌گذاری گذشته باشد، مشتری محترم میبایست با مراجعه به مراکز تعویض پلاک نسبت به ثبت آخرین اطلاعات خود اقدام نموده و پس از دریافت احراز سکونت، آن را به نمایندگی محل ثبت نام خود تحویل نماید.

ب (در صورتی‌که مشتری دارای برگه احراز سکونت باشد می‌بایست حتماً برگه مذکور را به نمایندگی محل ثبت نام خود تحویل نماید در غیر اینصورت عواقب ناشی از آن بر عهده مشتری خواهد بود.

لازم به ذکر است تا زمانیکه برگه احراز سکونت توسط مشتری به نمایندگی ارائه نگردد و یا اطلاعات مورد نیاز شماره‌گذاری به درستی ارائه نشده باشد، شماره پذیرش مشتری وارد مرحله تخصیص نخواهد شد و فاکتور نمی‌گردد و عواقب ناشی از عدم فرآیند مذکور بر عهده مشتری خواهد بود. همچنین علاوه بر اینکه سود تاخیر در تحویل ناشی از عدم شماره‌گذاری به آنان تعلق نخواهد گرفت، هزینه پارکینگ و نگهداری خودرو از ایشان دریافت خواهد شد.

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
علت بروز چالش در مجمع بیمه ملت وکالت‌های اخذشده از بازنشستگان توسط صندوق بازنشستگی بوده است/ دعوت‌کننده مجمع باید درباره پذیرش حق رأی سهام وکالتی اتخاذ تصمیم کند/ سازمان بورس بر حفظ حقوق سهامداران و رعایت نظم در برگزاری مجامع تأکید دارد
توضیحات مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس درباره حواشی مجمع بیمه ملت:

علت بروز چالش در مجمع بیمه ملت وکالت‌های اخذشده از بازنشستگان توسط صندوق بازنشستگی بوده است/ دعوت‌کننده مجمع باید درباره پذیرش حق رأی سهام وکالتی اتخاذ تصمیم کند/ سازمان بورس بر حفظ حقوق سهامداران و رعایت نظم در برگزاری مجامع تأکید دارد