تاریخ: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۳۱
بازدید: ۳۹۸
کد خبر: ۲۲۵۲۰۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بهره برداری ازسه طرح تولیدی در هفته دولت در کردستان

‌می‌متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان از بهره برداری سه طرح تولیدی شامل مونتاژ لوازم خانگی برقی، واحد تولید ورق­های کارتنی و کارتن بسته بندی و تولید دیوار و قطعات بتنی خبر داد.

به گزارش می‌متالز، محمد دره وزمی در مراسم بهره برداری از واحد تولید قطعات بتنی در شهرستان دیواندره گفت: شرکت پایا بتن با تولید دیوار و قطعات بتنی با ظرفیت سالانه ۵۰ هزا تن و با سرمایه گذاری کل ۵۰ میلیارد ریال برای ۱۲ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

محمد دره ­وزمی در مراسم افتتاح واحد تولیدی پیوند کارتن صفا دشت در صاحب شهرستان سقز خاطر نشان ساخت: این واحد در فاز‌های مختلف به بهره برداری خواهد رسید، اما در فاز نخست شرکت پیوند کارتن صفا دشت سقز با سرمایه‌گذاری ۱۳ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۲۰ نفر در ناحیه صنعتی صاحب فعالیت خود را بصورت رسمی آغاز کرده است.

وی در آئین بهره برداری از طرح تولید وسایل خانگی برقی بانه اظهار داشت: واحد تولید مونتاژ لوازم خانگی برقی در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۳۰ متر مربع و زیربنای یک هزار و ۳۰۰ متر مربع و با ۴۰۰ میلیارد ریال آورده سرمایه گذار و ۱۵۰ میلیارد ریال نیز تسهیلات اشتغالزایی احداث و برای ۵۰ نفر از افراد جویای کار به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است و ۲۰ قلم کالا در این واحد تولید می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اینکه فاز دوم این واحد نیز به زودی راه اندازی می‌شود که برای ۵۰ نفر اشتغال ایجاد می‌کند افزود: محصولات این واحد تولیدی ۱۸ ماه گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش دارد و کیفیت آن از مشابه خارجی آن بهتر است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده