تاریخ: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۳۹
بازدید: ۳۲۲
کد خبر: ۲۲۵۳۱۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۶/۱۰

‌می‌متالز - امروز سهامداران شرکت‌های سیمان سفید نی ریز، پارس الکتریک و بین المللی توسعه ساختمان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های تجارت الکترونیک پارسیان کیش، سرمایه‌گذاری صبا تامین و سرمایه‌گذاری هامون صبا در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش می‌متالز، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۲۴ هزار و ۵۳۶ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۲۰ هزارواحد در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۲۳ هزار و ۹۹۷ واحد قرار به کار خود پایان داد و بیش از ۱۱ میلیارد و ۲۳۳ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۹ هزار و ۷۹۸ میلیارد تومان در بیش از ۹۶۳ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سیمان سفید نی ریز، پارس الکتریک و بین المللی توسعه ساختمان بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های بانک کارآفرین، الکتریک خودرو شرق و داروسازی اکسیر بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازار‌های فرابورس ایران با معامله ۴ میلیارد و ۶۹۹ میلیون ورقه به‌ارزش ۱۵ هزار و ۵۹۶ میلیارد تومان در ۵۳۰ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۴۴۸ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۲ هزار و ۴۰۹ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های تجارت الکترونیک پارسیان کیش، سرمایه‌گذاری صبا تامین و سرمایه‌گذاری هامون صبا بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن الوند، تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا و سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده