تاریخ: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۹:۴۲
بازدید: ۲۴۷
کد خبر: ۲۲۷۰۴۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
کمیسیون برنامه و بودجه طی هفته جاری؛

اولویت‌های وزارت اقتصاد با حضور خاندوزی بررسی می‌شود

‌می‌متالز - کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، در جلسه روز سه‌شنبه با دعوت از خاندوزی به بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه و اولویت‌های وزارت اقتصاد در حوزه‌های مختلف اقتصادی به ویژه افزایش درآمد‌ها و درآمد‌های پیش بینی شده در بودجه سال جاری می‌پردازد.

به گزارش می‌متالز، کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی طی هفته جاری در روز‌های یکشنبه و سه‌شنبه (۲۱ و ۲۳ شهریور ماه) جلسه دارد.

این کمیسیون در جلسه روز یکشنبه ضمن استماع و بحث و بررسی گزارش دیوان محاسبات در خصوص عملکرد قوانین و مقررات تسهیل تولید، به بررسی طرح نظامنامه برنامه ریزی و بودجه کشور خواهند پرداخت.

کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در جلسه روز سه‌شنبه خود با دعوت از خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی به بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه و اولویت‌های این وزارتخانه در حوزه‌های مختلف اقتصادی به ویژه افزایش درآمد‌ها و درآمد‌های پیش بینی شده در بودجه سالجاری می‌پردازد.

همچنین کمیته برنامه‌ریزی، آمایش و آمار روز شنبه به بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات مربوط به برنامه ریزی و آمایش سرزمینی می‌پردازد و کمیته رصد و پایش برنامه ششم توسعه این کمیسیون در روز یکشنبه، بحث و تبادل نظر در خصوص آخرین وضعیت اجرای احکام برنامه را در دستور دارد و در ادامه کمیته هیات تحقیق و تفحص از دریافت و پرداخت حقوق‌های نجومی طی انتخابات اعضای هیئت رئیسه خود را انتخاب می‌کند.

کمیته اقتصادی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس نیز روز دوشنبه رسیدگی به طرح انجام پروژه‌های ریلی با تهاتر نفت خام و طرح توسعه و مانع زدایی از صنعت برق کشور را در دستور کار دارد.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده