تاریخ: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۴۱
بازدید: ۲۴۹
کد خبر: ۲۲۸۲۱۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

قیمت رمز ارز آیوتا در ۳۰ روز گذشته بیش از ۸۰ درصد افزایش یافته + قیمت آیوتا ۲۷شهریور ماه ۱۴۰۰

‌می‌متالز - این ارز رمزنگاری شده یکی از آلت کوین‌های با پتانسیل بالا محسوب می‌شود چرا که بسیاری از شرکت‌های معروف را شریک خود دانسته است

به گزارش می‌متالز، رمز ارز آیوتا طی روز‌های گذشته در شرایط عالی در بازار ارز‌های دیجیتال به سر می‌برد. این ارز رمزنگاری شده یکی از آلت کوین‌های با پتانسیل بالا محسوب می‌شود چرا که بسیاری از شرکت‌های معروف را شریک خود دانسته است. قیمت آیوتا در ۳۰ روز گذشته بیش از ۸۰ درصد افزایش یافته است. در ادامه با ما همراه شوید.

با بررسی رفتار قیمتی آیوتا متوجه روند صعودی این رمز ارز می‌شویم و بر اساس داده‌های وب سایت کوین مارکت کپ، آیوتا در زمان نگارش این مقاله ۱.۶۷۹ دلار قیمت دارد.

پلتفرم آیوتا برای معاملات خرد طراحی شده و به عنوان یک بستر قابل اعتماد محسوب می‌شود. علاوه بر این، به روز رسانی هورنت این شبکه، قیمت آیوتا را افزایش داده است.

علاوه بر این، شبکه آیوتا در کنار مجموعه فایرفلای در حال توسعه یک کیف پول جدید هستند. هدف این کیف پول از بین بردن پیچیدگی‌های فضای رمزنگاری و داشتن کارایی در آینده است که استفاده از ویژگی‌های جدید در آینده را آسان می‌کند.

قیمت رمز ارز آیوتا در ۳۰ روز گذشته بیش از ۸۰ درصد افزایش یافته + قیمت آیوتا ۲۷شهریور ماه ۱۴۰۰

قیمت رمز ارز آیوتا در ۳۰ روز گذشته بیش از ۸۰ درصد افزایش یافته + قیمت آیوتا ۲۷شهریور ماه ۱۴۰۰

قیمت آیوتا امروز ۲۷ شهریور ماه ۱۴۰۰:

آیوتا با نماد اختصاری MIOTA یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۴.۵۹ میلیارد دلار، در رتبه ۳۸ بازار قرار داشته و سهم ۰.۲۰ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

هر واحد از آیوتا در این لحظه با قیمت ۱.۶۵ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۷،۷۷۹ تومان معادل ۴۵،۸۷۳ تومان معامله می‌شود و حجم مبادلات روزانه آن ۳۶۸.۱۱ میلیون دلار است.

قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۸.۳۴% افزایش یافته است. بالاترین قیمت آیوتا در تاریخ ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ (۱۶ August ۲۰۲۱) معادل ۴۱،۲۲۶.۲۷ دلار بوده که همینک %۹۹.۹۹ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد.

تعداد واحد‌های در گردش آیوتا ۲.۷۸ میلیارد و تعداد کل واحد‌های آن ۲.۷۸ میلیارد خواهد بود.

در حال حاضر فعال‌ترین صرافی که در آن آیوتا معامله می‌شود، صرافی Binance با سهم %۲۴.۹۵ از حجم معاملات روزانه است.

منبع: ایکوپرس

عناوین برگزیده